vannkopper??

HøNsElOvIsA!!

Glad i forumet
kan de ha det bare på ryggen??? mini har noe jeg tror er vannkopper, men han går på penicillin og pga ørebet, å tenkte det kunne være det?? men rart det og, for han fikk for to dager siden, å har gått lenge på penicillin..

Noen barn får kroppen full mens andre får bare noen få prikker. Nevøen min hadde noen vannkopper på ryggen bare, så det er mulig det kan være det ja.

ORIGINAL: Frk.Hønemor

Noen barn får kroppen full mens andre får bare noen få prikker. Nevøen min hadde noen vannkopper på ryggen bare, så det er mulig det kan være det ja.

håååååååååper :):)
syns det er rart at penicillin skal gi utslett så sent i behandlingen bare så derfor tror jeg d er d.. har litt i ansiktet og

Pencilin vil ikke fungere på vannkopper da det er ett virus, men han kan fort ha vannkopper bare på ryggen. Er det væskefylte små blemmer som sprekker eller utslett?

ORIGINAL: Sweetpea

Pencilin vil ikke fungere på vannkopper da det er ett virus, men han kan fort ha vannkopper bare på ryggen. Er det væskefylte små blemmer som sprekker eller utslett?

veit penicillin ikke hjelper,det får han får ørebet.
noen er små væskefylte og andre bare masse røde prikker.. er en lett blanding lissom..

ja, det går.

Jeg hadde 2 vannkopper, en i panna og en på halsen....

Minste mi fikk vannkopper kun i ansiktet og noen få på armene det var det.
Mens eldste frøkna hadde prikker over hele seg

Back
Topp