ORIGINAL: matvrak
ORIGINAL: Tine09
Grattis med vannkopper!!
Har han mange prikker??? Jeg lurer nemlig på om mini også har (eller har hatt) vannkopper nå. For en uke siden fikk han noen prikker i ansiktet som så litt suspekte ut og dagen etter fikk han noen på magen som så enda mer suspekte ut. De på magen var væskefylte blemmer. De i ansiktet er nesten borte nå og de på magen ser nå ut som små sår med skorper. Er bare fem tilsammen og mini har ikke vært plaget på noen som helst måte. Tenkte derfor ikke på å gå til legen siden han var i vanlig form...
Tusen takk! [:)]
Høres veldig ut som vannkopper ja. Adrian har endel prikker, men ikke så mange med væske i. Kun 4 med væske i. Men dem er i tillegg store. Så får vi se om d blir noe væske i de andre prikkene. Og ettersom d ble skorpe på de væskefylte blemmene poden din hadde, så vil j nok si at dere har hatt vannkopper i hus ja [:)] Merker ingenting på adrian heller, han er i superform. Er kun prikkene.
Så gratulerer med vel overstått vannkopper [:D]
Da satser jeg på at det er vannkopper!!! Har vært i tvil siden formen hans har vært som vanlig. Jeg hadde selv vannkopper da jeg var 15 og jeg var skikkelig dårlig. Klødde som en gal og hadde feber. Ble smittet av ungene til søsteren min [8D]