Vannkopper vs brennkopper...

Frk.Chicka

Forumet er livet
Er det ikke slik at en av de kan man bare ha en gang, mens den andre flere?

Sambo har fått mange røde prikker på hånda si, jeg har ikke studert de, men han sier det har kommet bittelitt væske ut av de, og er en hvit prikk på de på en måte og at de sviiir som ett helvete..
Det har spredd seg, men kun på hånda...
Blir flere og flere.... Men de er kjempe kjempesmå!

mon tro hva det kan være?

vannkoppene kan man kun ha 1 gang, men samtidig er det litt feil. for er ett få tall med folk som har fått de flere enn 1 gang

VANNKOPPER!
Vannkopper kommer en gang i livet!
Brann kopper kan komme flere!

Det høres akuratt ut som vannkopper han har!
Brannkopper er sår, som blir større og større, som det kommer gult gusj ut a...[X(]
å det pleier stortsett å holde seg på en plass, og bare utvikle seg der! (Men det er mer som åpent sår! )

Vannkopper er det en hinne over (som ofte er "hvit") og om di sprekker så kommer det blank veske ut!

Vannkopper klør og svir.
Brannkopper brenner og gjør vondt!

[;)]

jeg har hatt begge deler og de var veldig like. vannkoppene fikk jeg over hele kroppen, mens brannkoppene kom som prikker under armene bare. og jeg mener da at jeg fikk beskjed om at sjansen for å få det igjen var minimal. husker ikke noe annet enn at det klødde også fikk jeg ikke lov å pelle på det.[&:]

ORIGINAL: CHICKA©

Er det ikke slik at en av de kan man bare ha en gang, mens den andre flere?

Sambo har fått mange røde prikker på hånda si, jeg har ikke studert de, men han sier det har kommet bittelitt væske ut av de, og er en hvit prikk på de på en måte og at de sviiir som ett helvete..
Det har spredd seg, men kun på hånda...
Blir flere og flere.... Men de er kjempe kjempesmå!

mon tro hva det kan være?

Har man først fått vannkopper en gang skal man normalt ikke få det igjen... men skulle det være slik at vannkoppeviruset skulle bli reaktivert igjen vil man få noe som heter helvetesild... søk det opp og se om samboern din har de symtpomene... jeg tror at helvetesild som ved brannkopper får man det på spesielle steder på kroppen.. brennkoppene om jeg ikke tar helt feil blir ofte lokalisert til ansiktet[8|][8|]

Back
Topp