mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Usj! God bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flaks at jeg allerede er sykemeldt pga stress og utmattethetMannen i huset hadde det i voksen alder. Var utrolig dårlig med høy feber i over en uke og full av kopper. Tror det tok 3 uker før han var tilbake i jobb igjen.
Så masse masse god bedring!
Det sies at hvis man ble smittet som liten og får et mildt forløp, så kan man risikere å få det to ganger![]()
Jupp, vet flere som har hatt det to ganger
Er det ikke det de sier, "ingen regel uten unntak"?å jeg som trodde at man ikke kunne få virussykdommer to ganger, håper ikke det gjelder andre virus også
Jo du er inne på noe derEr det ikke det de sier, "ingen regel uten unntak"?![]()

Jo man kan få vannkopper flere ganger, det er da ikke snakk om helvetesildSom utgangspunkt kan man ikke få vannkopper mere enn én gang, men for noen få kan viruset reaktiveres og man får det som heter helvetesild senere i livet. Det ser ganske annerledes ut enn vannkopper og avgrenser seg til et område på kroppen. Man skjønner hvorfor det heter helvetesild for å si det sånn. Husker broren min hadde det da han var 20 eller noe.
Det kan også være hånd munn og fot sykdom? Det har mange likhetstrekk og gir spesielt smertefulle blærer i munnen. Har et vennepar som akkurat har hatt det etter barnet deres ble smittet i barnehagen. Det så heller ikke så pent ut![]()
Helt riktig dette, min sønn har hatt det to ganger. Han fikk det da han var 4 måneder og igjen når han var 6 årJo man kan få vannkopper flere ganger, det er da ikke snakk om helvetesild![]()
Samme som vi venter på andre gang for mi som var 2 uker. Fordi immunforsvaret dannes fra de er ca 3 mnd og derfor vet det ikke at hun hadde det. Det er nok det samme som skjedde med din.Helt riktig dette, min sønn har hatt det to ganger. Han fikk det da han var 4 måneder og igjen når han var 6 år![]()
Min nevø var eldre, men hadde få prikker første gangen .Helt riktig dette, min sønn har hatt det to ganger. Han fikk det da han var 4 måneder og igjen når han var 6 år![]()
Hvordan går det med deg?Flaks at jeg allerede er sykemeldt pga stress og utmattetheter helt dekket av prikker nå, og hver kveld kommer feberen sigende. Har god effekt av 1g paracet heldigvis, så har sovet greit nok i natt
![]()
Det er ikke så godt. Kløen har tilnærmet gitt seg, men koppene i hodet verker slik at jeg sover dårlig, vondt å ligge. Jeg har fått kopper innforbi øyelokkene slik at jeg ikke ser så godt. Koppene på halsen verker ganske mye også. Og tom for energi. Takk og pris at samboer hadde langfri før han skal på jobb igjen på mandagHvordan går det med deg?
Huff det høres ikke godt ut med så mye verking. Godt av ihvertfall kløen har gitt seg, det er jo noe postivt oppi all elendighetenDet er ikke så godt. Kløen har tilnærmet gitt seg, men koppene i hodet verker slik at jeg sover dårlig, vondt å ligge. Jeg har fått kopper innforbi øyelokkene slik at jeg ikke ser så godt. Koppene på halsen verker ganske mye også. Og tom for energi. Takk og pris at samboer hadde langfri før han skal på jobb igjen på mandag![]()
![]()
Har du ferie? I såfall ville jeg ha fått en sykemelding slik at du får ferien tilgode.Jeg var allerede blitt sykemeldt før ferien pga jeg var overstresset, så når det først skulle bli slik, så kunne det ikke passet bedreHuff det høres ikke godt ut med så mye verking. Godt av ihvertfall kløen har gitt seg, det er jo noe postivt oppi all elendigheten![]()
Har du ferie? I såfall ville jeg ha fått en sykemelding slik at du får ferien tilgode.
) 
Jeg var allerede blitt sykemeldt før ferien pga jeg var overstresset, så når det først skulle bli slik, så kunne det ikke passet bedre![]()
første kvelden idag at jeg ikke hatt tatt paracet på en uke, kjenner mindre og mindre til koppene. Så tror det går rett vei nå. Håper bare at de forsvinner snarest, ser ut som et monster (eller som min samboer sa, en kvisete tenåring
)
![]()