Jewel81
Forelsket i forumet
Lurer så fælt på om det er det snuppa har? Har masse røde prikker/blemmer i ansiktet, men så er det kun der hun har det og. Pluss en bak øret. Har sett på masse bilder på google, men jeg er så dårlig på og se om det er det samme. Hun er seg selv, ingen feber og ikke sjuk på noen annen måte. Så jeg er veldig usikker. Gubben tror ikke det er det. Han mener at da hadde det vært over hele kroppen, men jeg mener og ha hørt at noen får det bare i ansiktet.
Hva tror dere?
Fikk ett skriv fra bhg om brennkopper. Så det er mest sannsynlig det hun har hatt. De har ikke hatt vannkoppe utbrudd i bhg, og ikke har hun vært i kontakt med andre barn som har hatt det. Så da er det nok bare brennkopper. Litt synd, hadde vært fint og bli ferdig med vannkopper nå men...

Hva tror dere?
Fikk ett skriv fra bhg om brennkopper. Så det er mest sannsynlig det hun har hatt. De har ikke hatt vannkoppe utbrudd i bhg, og ikke har hun vært i kontakt med andre barn som har hatt det. Så da er det nok bare brennkopper. Litt synd, hadde vært fint og bli ferdig med vannkopper nå men...