Datteren har vannkopper. Det er helt sikkert. Men de klør ikke? Hun hadde én som klødde, og den sprakk. Men ingen andre klør. Hun har ikke mange prikker heller.. Kanskje 20-25 stykker på hele kroppen. Men er det vanlig at de ikke klør?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når min eldste hadde vannkopper klødde det heller ikke. Han var bare helt dekket av røde prikker.
Hadde de store eller små prikker? Her er det små prikker, men klart med en bitteliten væskefylt blære i midten. Ingen store, slik som de fremstår på bilder når man googler. Skjønner meg ikke på disse vannkoppene, jeg..Eldste her hadde minimalt med både vannkopper og kløe, så tror det er vanlig for noen.
Takk for svar! Da stoler jeg på at dette også er helt normalt. På bildene som kommer opp ser det jo helt forferdelig ut, mens her er det bare bittelite i forhold. Satser på én uke her, daSmå prikker her, og hun hadde god almenntilstand. Lett feber de første par dagene, og alle tørket inn i løpet av én uke.
Begge deler, tror jeg. Begynner å bli noen år siden, men han var helt dekket av prikker.Hadde de store eller små prikker? Her er det små prikker, men klart med en bitteliten væskefylt blære i midten. Ingen store, slik som de fremstår på bilder når man googler. Skjønner meg ikke på disse vannkoppene, jeg..
Hvis sånne røde prikker med hvit kjerne og ikke klør er vannkopper, så har min datter hatt det 3 ganger og min sønn 2 ganger. Jeg skjønner ikke hva det er. Til å med de på legesenteret sa det var vannkopper.
Hadde ikke hvit kjerne her, lignet mer på kviser med litt puss i.Hvis sånne røde prikker med hvit kjerne og ikke klør er vannkopper, så har min datter hatt det 3 ganger og min sønn 2 ganger. Jeg skjønner ikke hva det er. Til å med de på legesenteret sa det var vannkopper.