Vannkopper igjen

Love4two

Forumet er livet
Da er vi på en ny runde med vannkopper her i huset. Liam fikk sine første prikker på torsdag, og de popper ut i lysets hastighet time for time her nå. Han er heldigvis ikke plaget, annet enn litt ekstra trøtt. Venter på at han får et slitsomt døgn snart, bare for å være rustet [8D] Håper han ikke blir noe plaget i det hele tatt [:)]

Pappaen i huset tok med lillebror ut en tur i stad, og jeg så stor forskjell på ansiktet han på kort tid [:o]
Skal få lagt ut en bilde når ImageShack er oppe og går igjen [;)]
Jeg får så utrolig vondt i hjertet av å se hvor mange prikker han har [:(] Tør ikke ta av han bodyen etter så mange timer siden sist jeg skiftet. Gruer meg til synet [&o] Stakkars lille gullet mitt [:(]

Stakkars, det ser ikke godt ut altså, men han virket ikke plaget på det bilde, men han er vel like fotogen hele tiden han sjarmøren der. Ble mange kommaer her.

Håper han ikke får vannkopper på slike utenkelige steder som er skikkelig plagsomme altså.

En masse god bedring til Liam!!!

Og hva med mor? hvordan holder du ut?

Synes du skal være glad for at han får den nå jeg, så er han ferdig liksom! Greit å få det når de er små, da er de ikke plaget av kløe. Magnus fikk det da han var 1 1/2, var ikke plaget i det hele tatt.

Men håper dere blir friske snart da[;)]

ORIGINAL: Monkaponka

Stakkars, det ser ikke godt ut altså, men han virket ikke plaget på det bilde, men han er vel like fotogen hele tiden han sjarmøren der. Ble mange kommaer her.

Håper han ikke får vannkopper på slike utenkelige steder som er skikkelig plagsomme altså.

En masse god bedring til Liam!!!

Og hva med mor? hvordan holder du ut?

Tusen takk for at du bryr deg vennen [:)][:)][:)] Måtte bare si det aller først [:)]

Tihihihihi [:D] Min lille sjarmør var ikke så plaget de første dagene nei, men ble veldig plaget på søndag. Da gråt han masse og gned ryggen fram og tilbake mot underlaget, så da klødde utslettene veldig [:(] Huff jeg fikk såå vondt av han. Tørte nesten ikke ta på han fordi jeg syntes det virket så vondt at noen kom nær dem.

I dag har han vært i så fin form. Han lo mellom hver skje med grøt han fikk [:D] Og han har pludret masse. Sånt gjør hjertet mitt stort og bløtt Så i dag har vi tøyset og tullet masse [:)][:D][:)]

Ja så var det meg oppe i det hele da.... I helgen som var virkelig batteriene flate. Jeg har ikke følt meg så sliten på lenge. Nå går det bedre igjen, mye av grunnen er fordi jeg ser at Liam har det bedre. Da jeg var hjemme med Thea i 1,5 uke, var mye mere slitsomt fordi det gikk i ett fra morgen til kveld. Liam sover tross alt noen timer i løpet av dagen [8D] Da kan jeg slappe av eller gjøre noe fornuftig [8D]

Back
Topp