vannkopper i voksen alder

Travel mamma

Gift med forumet
hvordan er det? min mann har aldri hatt det utrolig nok og ingen av våre barn ennå. men den dagen kommer jo så hvordan blir det for han? har hørt det er farlig å få i voksen alder

helt j.....[:(]
håper ikke han får det!

man kan bli veldig syk, men farlig er det vel ikke?

ORIGINAL: lillivanilli

håper ikke han får det!

ser for meg at han vil få det om barna våre får det , vi er jo i samme hus.. men kan tenke meg det er fælt, har vage minner fra når jeg hadde det i barndommen

ORIGINAL: 1 stor og 1 liten

håper ikke han får det!

ser for meg at han vil få det om barna våre får det , vi er jo i samme hus.. men kan tenke meg det er fælt, har vage minner fra når jeg hadde det i barndommen

hm.. håper virkelig ikke det.
jeg fikk det i forrige svangerskap..
lå nede i fire uker, ingen ting hjalp mot kløen.
det svidde overalt og tårene bare rant.
fikk noe "hvitvask" fra apoteket som hjalp i to sekunder før smerten tok overhånd igjen..
ønsker ikke at min værste fiende skal gå igjennom det engang..
[&:]
godt ikke alle reagerer på samme måte hvertfall.
håper dere slipper unna.

jeg hadde det i voksen alder. var syk med feber i 2 uker. kun dem første dagene at feberen lå mellom 39 og 40 resten av dagene lå den jevnt på 38.5. Kløen fikk jeg vekk med hvitvask.

Var vel kanskje heldig jeg

Pappa fikk det når jeg og søstera mi var små... Han såg ut som en kjøttkake i ansiktet og var skikkelig syk! Han så faktisk så rar ut at søskenbarnet vårt (som var på besøk for å få vannkopper[;)]) ble redd for han! hehe...

hadde det for ett år siden[&:]glemmer det ikke såfort,for å si det sånn... harmasse arr i trynet etter det..samtidig tok jeg meg av min da 5 mnd gamlesønn,som også fikk vannkopper.. klarte å fortsette med amminga,tross alt

ORIGINAL: rico

Det sies og at mannfolk kan bli sterile.

det har jeg også hørt, men hvet ikke om det stemmer..!??[&:]

Er nok veldig forskjellig fra person til person! Både jeg og min daværende kjæreste hadde det for 3 år siden, og jeg fikk masse feber og masse klø prikker, over hele kroppen og inni halsen og ørene, og var i helt elendig form. Eksen min hadde lett feber i et par dager og fikk 4-5 prikker på brystkasssa og magen. Så det er veldig individuelt...
Legen min sa at jeg trossalt hadde vært heldig, og at man kunne få betennelse på hjerna eller noe[:-] Men det er visst veeeeeeldig sjelden!!

håper ikke han får det!

det kan være skummelt for menn å få det. de kan bli sterile, men det er nok sjeldent.

jeg har aldri vært så sjuk som når jeg fikk vannkopper. fyttigrisen det var helt pyton. men jeg fikk det innvendig også. på lungene og i halsen osv. var nede for telling i 5 uker..

men finnes det ikke en vaksine man kan ta da??? synes jeg har hørt noe om det

Back
Topp