Vanngym/svangerskapskurs

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Er så fornøyd med at det blir oppstart av vanngym neste uke! Var litt usikkert pga leie av bassenget. Blir delig å vagge seg uti et varmt basseng med litt styrke og stretch. En halvtime med informasjon og spørsmål på forhånd om svangerskap, fødsel og barsel:) Rekker kanskje hele kurset før fødsel:) Andre som har vært på vanngym eller andre svangerskapskurs?

Er så fornøyd med at det blir oppstart av vanngym neste uke! Var litt usikkert pga leie av bassenget. Blir delig å vagge seg uti et varmt basseng med litt styrke og stretch. En halvtime med informasjon og spørsmål på forhånd om svangerskap, fødsel og barsel:) Rekker kanskje hele kurset før fødsel:) Andre som har vært på vanngym eller andre svangerskapskurs?

Nei ikke vanngym mn sikkert helt herlig :-)

Ja var på sånn kurs med min første, jeg og samboer! Varte en lørdagsformiddag! Veldig nyttig :) virkelig til å anbefale, spes til førstegangsfødende :-)

Har vært på bekkentrening i basseng. Det er såå deilig med den varmen:-D

Ja var på sånn kurs med min første, jeg og samboer! Varte en lørdagsformiddag! Veldig nyttig :) virkelig til å anbefale, spes til førstegangsfødende :)
Tror det kan være fint for førstegangsfødende. Da har man liksom litt mer å forholde seg til, og vet noenlunde hva som skal skje. Man blir jo litt roligere av det:)

Her spurte jeg jordmor i vår om det var noen type kurs man kunne melde seg på. Fikk til svar at de første startet opp i September... Så denne førstegangsmammaen får bare klare seg uten.

Her spurte jeg jordmor i vår om det var noen type kurs man kunne melde seg på. Fikk til svar at de første startet opp i September... Så denne førstegangsmammaen får bare klare seg uten.
Jeg trodde ikke jeg skulle få med meg noen jeg heller! Men plutselig klaffet ting:) Fant en privat jordmor som hadde kurs. Ellers så står jo det meste i svangerskapsbøker:D
Er førstegangsmamma jeg og, så kjenner at jeg sluker til meg all informasjon jeg klarer:) Føler jo nesten jeg skal opp til tidenes kjekkeste eksamen:p

aldri vært på noe svangerskapsgreier, men vanngym hørtes veldig deilig ut :)

skal på svangerskapskurs i morgen :) Men ingen trening der, bare informasjon

Sammen med partner? Var på det vi og:) Informasjon om svangerkspaet, fødsel (pusteteknikk og hendelsesforløp) og barsel:) Var veldig kjekt det!
sammen med partner ja :)

Back
Topp