vanngym i Haugesund..

pixi

Glad i forumet
Meldte meg på vanngym rett før helgen tror jeg det var.. Fikk mail i dag at det var fullt på oktober kurset, og at det ikke var nytt kurs før i januar igjen! Men hun skulle kontakte meg dersom det var noen som avbestillte i oktober. Jeg som hadde såå lyst, kjenner bekkenet trenger det også.. Er nok mange som har meldt seg på ja, så det spørs.. [8D]
Noen andre som står på vent?

Ja, håper jeg får en plass! [:)]
Det hadde vært kjempegøy om vi kunne fått til et treff ja, var det ikke snakk om det for litt siden..?

Oj, så kjedelig at du ikke fikk plass og må stå på venteliste.

Har dere andre fått noen mail, eller? Ikke noe her, men hun skrev at jeg fikk plass når jeg meldte meg på da, så regner med det er greit.

Forresten kan en av dere få plassen min dersom jeg ikke kan da, jeg hadde ikke kunnet dersom det begynte i morgen pga. svangerskapskvalmen min, men håper jo at jeg skal bli bedre ila. den neste mnd.

Og ja, hadde vært koselig med treff [:)]

Jeg står på vent jeg og.. Vil veldig gjerne være med ;) Får jo ikke vært med mange ganger om det ikke er nytt før i januar. 

skal vi prøve med et treff i oktober? [:D]

For meg er det egentligt det samme. Passer eneste dårlig neste uke. Skal vi bare prøve med en dato? F.eks 22. ?

Neeei, jeg er i Oslo fra 22-25 oktober! [8D]
Kom med nye forslag.. hihi, vil også være med [:D]

Ja, f.eks 15. ?

Det er det samme for meg, kan både dag og kveld! [:)]

Jeg begynner på jobb kl. 15 den 15 oktober, men kan før det da! [:)] Ellers har jeg fri både 12 og 13 oktober hvis det passer bedre. Kanskje vanskelig å få det til å passe for alle også da, men vi er vel ikke såå mange så det er jo greit å ta når det passer for flest mulig iallefall [:)]

Jeg tror at jeg kan [:)][:)][:)]

Gjerne kl. tolv f.eks for jeg sliter fortsatt skrekkelig med kvalmen på formiddagen.

[:)][:)]

Kaien er flott.

Det passer fint for meg [:)] Blir hyggelig!
Ei på jobben har også termin i januar, usikker på
om hun er her inne.. jeg får høre med henne, kanskje det er en av dere.. hahaha [:)][:D]

Kl 12 passer for meg også.. Kanskje ikke alle som har fått det med seg, så vi kan jo legge ut en ny tråd.. [:D]

Back
Topp