Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om sugerør er store så er jo det enklere, så for meg at det kunne være noen små tynne greierVi har prøvd myye forskjellig og landet på Camelback. Den består av 3 deler og sugerøret er stort så man får vasket det godt i maskinen, og lokkdelen blir rein og fin i maskina den også. Varierer om vi kjører 50 eller 70gradersprogram.
Ville bare kjøpt en flaske og testa litt nå, så ser du hva som ungen og dere liker, og hvilke flasker hun får drukket mye av.
Om sugerør er store så er jo det enklere, så for meg at det kunne være noen små tynne greier
Ja, det er viktig det også!Klean kanteen, ingen farlige stoffer og bare to deler
Vi har prøvd myye forskjellig og landet på Camelback. Den består av 3 deler og sugerøret er stort så man får vasket det godt i maskinen, og lokkdelen blir rein og fin i maskina den også. Varierer om vi kjører 50 eller 70gradersprogram.
Ville bare kjøpt en flaske og testa litt nå, så ser du hva som ungen og dere liker, og hvilke flasker hun får drukket mye av.
Ja, noen flaske har tynne sugerør også, men det her står fint i bestikkholderen
Bladd forbi denne tråden ett par ganger nå og hver gang leser jeg vinflaske til 2 åring
Er det dette som er pragnacy brain?
Vi liker Contigo Gismo. Enkel å holde ren, og enkel å bruke.
Sjeldent de tygger på sånt. Vi har sugerørsflasker fra avent, contigo og camelback. Eneste er at mellomste tygde i stykker toppen på flaska si men da var 4 og var for vann om natten, den var hel og fin i bhg.Må disse sugerørene byttes inni mellomrom? Eller tåler de tygging, bøying eller hva enn barna finner på?
Vi er også glad i kleen kanteen. Får kjøpt alle deler laust om det er behov for seinere. F.eks. om tuten blir tygd i stykker... flaskene i børsta stål går i oppvaskmaskin. Dei med bilde på er anbefalt håndvask.Ja, det er viktig det også!