vannflaske/kopp

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Hvilke har juni barna?

Snuppa får nå opp den vannkoppen ifra avent med håndtak så er nå på leting etter vannkopper eventuelt flasker som er vanskelige å åpne og passer bra til noen som snart er 2 år!
kjedelig med melk overalt i bilen og vann over hele senga, og vil helst unngå det ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Det forstår jeg veldig godt.

Vi bruker denne hele tiden og vesla syns det var stas med sugerør når hun prøvde den for første gang.

Hun har aldri prøve å få den opp og hender noen ganger jeg sliter med å få den opp. Så den er sikker sånn sett og så lekker den ikke hvis du snur den på hodet. :)

ImageUploadedByBV Forum1396887483.858048.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har en fra tommee tippee, veldig fornøyd:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det forstår jeg veldig godt.

Vi bruker denne hele tiden og vesla syns det var stas med sugerør når hun prøvde den for første gang.

Hun har aldri prøve å få den opp og hender noen ganger jeg sliter med å få den opp. Så den er sikker sånn sett og så lekker den ikke hvis du snur den på hodet. :)

Vis vedlegget 56516
D

Sent from my iPhone using BV Forum
Denne har vi også....bare i blå:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Det forstår jeg veldig godt.

Vi bruker denne hele tiden og vesla syns det var stas med sugerør når hun prøvde den for første gang.

Hun har aldri prøve å få den opp og hender noen ganger jeg sliter med å få den opp. Så den er sikker sånn sett og så lekker den ikke hvis du snur den på hodet. :)

Vis vedlegget 56516


Sent from my iPhone using BV Forum
heldigvis kjøpte jeg en liten sånn type og vi sliter jo med å få den opp, men hadde hvert greit med flere typer da ;)


Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Har en fra tommee tippee, veldig fornøyd:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
er den hard å åpne?
er det mulighet for at snuppa greier å åpne den? :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
heldigvis kjøpte jeg en liten sånn type og vi sliter jo med å få den opp, men hadde hvert greit med flere typer da ;)


Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Ja, greit å ha et par. :p

Har også en kopp som ikke søler, men den har hun ikke lært å bruke enda.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, greit å ha et par. :p

Har også en kopp som ikke søler, men den har hun ikke lært å bruke enda.


Sent from my iPhone using BV Forum
snuppa lærer slike ting veldig fort :)
problemer er bare dette med at hun nå åpner dem :p

hadde jo flere kopper hun kunne bruke men når hun da kan åpne 2 av 5 er jeg sikker på at hun kan åpne en av de andre også :s

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
snuppa lærer slike ting veldig fort :)
problemer er bare dette med at hun nå åpner dem :p

hadde jo flere kopper hun kunne bruke men når hun da kan åpne 2 av 5 er jeg sikker på at hun kan åpne en av de andre også :s

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Ikke sant. Greit å forsikre seg om at hun ikke får dem opp. :p

Her har hun faktisk aldri prøvd å få dem opp. Kommer vel etterhvert. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke sant. Greit å forsikre seg om at hun ikke får dem opp. :p

Her har hun faktisk aldri prøvd å få dem opp. Kommer vel etterhvert. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Du får heller håpe at det ikke kommer ;)
Men ja viktig å forsikre seg at man ikke går på mange sånne bomkjøp ;)
 
Vi har vanlig vannflaske. Til maten har vi avent tutekopp eller bare vanlig glass. Ho drikker fint av et vanlig glass, og vil helst ha det.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har en fra tommee tippee, veldig fornøyd:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

der har jeg 3 ell 4 stk fra også, fra 2 forskjellige aldersgrupper, så de eldste har hun nok egentlig vokst fra :p men de duger.

Også har jeg kjøpt en wow kopp, og den er jeg knall fornøyd med :)
 
Det forstår jeg veldig godt.

Vi bruker denne hele tiden og vesla syns det var stas med sugerør når hun prøvde den for første gang.

Hun har aldri prøve å få den opp og hender noen ganger jeg sliter med å få den opp. Så den er sikker sånn sett og så lekker den ikke hvis du snur den på hodet. :)

Vis vedlegget 56516


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har også denne :)
 
Vi bruker nesten bare disse: http://www.bambino-mam.se/no/presse/1270254-pressemelding-slefri-kopp-i-to-deler

Bambino kopp. De man får kjøpt på matvaren. Lekker ikke i det hele tatt selv om han rister, består av bare to deler så lett å vaske og sette sammen og så lenge man skrur igjen hardt nok klarte han ikke å få den opp. Helt genial. Var litt for tung å drikke av da han var under 1 år, men nå har han brukt dem lenge. Ja, og så er de forholdsvis rimelige og finnes i mange farger. Vi har mange hjemme og en hos hver av besteforeldrene ;)
 
Vi bruker nesten bare disse: http://www.bambino-mam.se/no/presse/1270254-pressemelding-slefri-kopp-i-to-deler

Bambino kopp. De man får kjøpt på matvaren. Lekker ikke i det hele tatt selv om han rister, består av bare to deler så lett å vaske og sette sammen og så lenge man skrur igjen hardt nok klarte han ikke å få den opp. Helt genial. Var litt for tung å drikke av da han var under 1 år, men nå har han brukt dem lenge. Ja, og så er de forholdsvis rimelige og finnes i mange farger. Vi har mange hjemme og en hos hver av besteforeldrene ;)
Vi har prøvd den, men hun klarte ikke å suge ut noe. Vi prøvde selv og måtte suge hardt for at det skulle komme ut noe.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har prøvd den, men hun klarte ikke å suge ut noe. Vi prøvde selv og måtte suge hardt for at det skulle komme ut noe.

Ja, jeg skjønner nesten ikke hvordan han klarer - hehe - for den er ganske tungsugd. Men den er tømt på null komma niks hvis han er skikkelig tørst så er nok bare en treningssak :)
 
Hva med en camelback (?) junior flaske? De er supre :)
vi har en slik en og liker den veldig godt, men hun dytter så mye på den gummi greia så den begynner å lekke, så er ikke noe hun kan ha i senga for eksempel helt enda

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Vi bruker nesten bare disse: http://www.bambino-mam.se/no/presse/1270254-pressemelding-slefri-kopp-i-to-deler

Bambino kopp. De man får kjøpt på matvaren. Lekker ikke i det hele tatt selv om han rister, består av bare to deler så lett å vaske og sette sammen og så lenge man skrur igjen hardt nok klarte han ikke å få den opp. Helt genial. Var litt for tung å drikke av da han var under 1 år, men nå har han brukt dem lenge. Ja, og så er de forholdsvis rimelige og finnes i mange farger. Vi har mange hjemme og en hos hver av besteforeldrene ;)
hun har en slik i rosa, kommer til å prøve å se om hun får opp den også etterhvert :)
vi lagde litt større hull vi for hun greide ikke å suge ut av den, men nå går det bra og lekker fortsatt ikke ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Her er det ikke kopp i senga :p

Har bare aventkopper vi, hun bruker stort sett vanlig glass eller kopp til måltider, eller vanlig drikkeflaske.

Men på aventkoppene har hun funnet ut at hun kan bryte litt på gummituppen så lekker det :p

Så i senga kan hun ikke ha kopp ;-)



Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Back
Topp