Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ElinR
lurer jeg litt på også....kunne egentlig tenkt meg å ligge i badekaret i mesteparten av åpningsfasen og heller flytte over i senga når d nærma seg veldig (8-10 cm), aner ikke om d er mulig men[8|]
ORIGINAL: Bdancer
ORIGINAL: Tvilling74
lurer jeg litt på også....kunne egentlig tenkt meg å ligge i badekaret i mesteparten av åpningsfasen og heller flytte over i senga når d nærma seg veldig (8-10 cm), aner ikke om d er mulig men[8|]
Det er fult mulig,jeg lå i badekar fra 4cm til full åpning begge gangene.. Å hadde jeg hatt mulighet ville jeg ha født i vannet,men det er ikke lov på drammen ennå..
Men om jeg skal ha flere barn så blir det å føde i badekar hvis di har begynt med det da.[:)]
hvorfor ikke?[8|]
eneste jeg har hørt at du ikke kan ha noe smertestillende som påvirker barnet (epidural) hvis man skal føde i vann... så det på nett-tv "helene og atle" i forbindelse med jordmødre-serien...
ORIGINAL: Bdancer
Jeg vil føde i vann neste gang, så jeg håper man kan det i drammen om en 1-2 års tid[:D]
Det er fult mulig,jeg lå i badekar fra 4cm til full åpning begge gangene.. Å hadde jeg hatt mulighet ville jeg ha født i vannet,men det er ikke lov på drammen ennå..
Men om jeg skal ha flere barn så blir det å føde i badekar hvis di har begynt med det da.[:)]
hvorfor ikke?[8|]
eneste jeg har hørt at du ikke kan ha noe smertestillende som påvirker barnet (epidural) hvis man skal føde i vann... så det på nett-tv "helene og atle" i forbindelse med jordmødre-serien...
Det er fordi at det ikke er noen som er opplært til det der ennå,men det skal vist komme fikk jeg beskjed om nå..
Men de har fått nytt stort fint badekar nå,det de hadde når jeg fikk Noah var ett sånn vanlig badekar,men det de har nå er litt bredere og finere[:)]
ORIGINAL: Madeleine**
ORIGINAL: lykkeligmamman
brukte det som smertestiilnde, lå vel der halvannen time, så fikk jeg "kav" ble så varmt å vanskelig å puste syns jeg.
men har spørsmål::
hvis dte kommer litt bæsj å blod å sånn, blir det ikke forjævlig å sitte midt i sitt eget graps da?????? (har tenkt på vannfødsel, men lurer veldig på dette..)
det tenker du ikke på[;)] husker sambo syntes det var litt kvalmt da,lå i ett blod bad[&:]
men jeg fikk dusjet å vasket meg skikkelig rett etterpå så det brydde jeg meg ikke noe om!