Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Molde..Hvilket sykehus er det?
Å nei så kjedlig daMolde..
Går veldig fint.. sånn er det bareÅ nei så kjedlig da![]()
Jeg vet også om flere som føder i vann, med badekar mot veggen, men kan hende det krever ekstra trening av JM...? En jeg snakket med(JM) sa at jeg kunne føde i badekar, men det var avhengig av om hun eller en anen var på skift da, da de to var de som var komfortable med å gjøre det. De andre Jm på avdelingen ville ikke ha noen lengre enn åpningsfasen i vann.Jeg fødte i badekar som står mot veggen, det tror jeg alle i Trondheim gjør (som føder i vann vel å merke)...
Da jeg var på fødselsforberedende kurs i 2011 så sa de at årsaken til at de ikke tok vannfødsler i Bodø var fordi ingen av jordmødrene hadde kursing i vannfødsel.Sniker fra april.. jeg har ingen erfaring da, men har lyst på åpningsfasen i badekar. På "mitt" sykehus har de badekar, men man får (i utgangspunktet) ikke føde der. Jordmor fortalte at dersom badekaret ikke står midt på gulvet, altså slik at man kan gå rundt hele) får man ikke føde i det.. men man kan bruke det som smertelindring i åpningsfasen.. derfor forskjellig fra sykehus til sykehus hva slags tilbud de har..
Vet det er et par JM som kan vannfødsel der nå, men det er fortsatt ikke et tilbud, dessverre. Hvorfor vet jeg ikke, men de vil vel ikke ha detDa jeg var på fødselsforberedende kurs i 2011 så sa de at årsaken til at de ikke tok vannfødsler i Bodø var fordi ingen av jordmødrene hadde kursing i vannfødsel.
Det er jo synd da. Nå vet jeg egentlig ikke om jeg har lyst til å føde i vann, men er jo synd for de som vil det. Jeg har bare lyst til å ligge der under åpningsfasen, så for min del går det bra.Vet det er et par JM som kan vannfødsel der nå, men det er fortsatt ikke et tilbud, dessverre. Hvorfor vet jeg ikke, men de vil vel ikke ha det