Kan bmi sette en stopper for vannfødsel? :-oHar veldig lyst på å prøve vannfødsel, men jeg har for høy bmiJaja, jeg fødte veldig lett sist så det går vel bra over vann denne gangen også
15.08.12 Oskar♥
13.04.14 tre skal bli fire, Frida ♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan bmi sette en stopper for vannfødsel? :-oHar veldig lyst på å prøve vannfødsel, men jeg har for høy bmiJaja, jeg fødte veldig lett sist så det går vel bra over vann denne gangen også
15.08.12 Oskar♥
Jepp, jeg husker ikke hvor grensa lå. Men den var ikke veldig høy, 30 muligens.... Har vel noe med at de må være sikre på å klare å løfte mora ut av karet hvis noe skjer.Kan bmi sette en stopper for vannfødsel? :-o
Jeg hadde 36 i bmi sist jeg gikk gravid, og fødte i vann. Men det var jo ikke planlagt akkurat ;-)Jepp, jeg husker ikke hvor grensa lå. Men den var ikke veldig høy, 30 muligens.... Har vel noe med at de må være sikre på å klare å løfte mora ut av karet hvis noe skjer.
15.08.12 Oskar♥
Jeg fikk ihvertfall beskjed av hs at jeg hadde for høy bmi, og grensa lå et stykke under mitt tallJeg hadde 36 i bmi sist jeg gikk gravid, og fødte i vann. Men det var jo ikke planlagt akkurat ;-)
D er bare et lite øyeblikk. Både du og babyen er jo helt vasket når dere stiger opp. Ikke noe jeg tenkte over iallefall. Sliter mer med å ligge på en seng med spredte bein og flere som står og ser deg nedentil om det kommer noe.Lurer på en ting: blir man ikke sittende i blod og fostervann og alt det der?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Har veldig lyst på å prøve vannfødsel, men jeg har for høy bmiJaja, jeg fødte veldig lett sist så det går vel bra over vann denne gangen også
15.08.12 Oskar♥
Jeg har veldig lyst![]()
Min søster gjorde det sist. Hun ble uvell av varmen :-/
Off topic, men kan jeg spørre hvordan halebeinet knakk? Høres ufattelig vondt ut!
Jeg ble også satt i gang, men de fulgte ikke med på min kjappe fremgang, plutselig lå jeg å fødte i badekaretEtter å ha lest dette fikk sannelig jeg lyst ogsåsvigerinna mi har gjort det på b7 to ganger og vært kjempefornøyd! Jeg selv ble satt i gang med første, og da var det ikke et alternativ, men håper jeg får en vanlig fødsel denne gangen og at jeg får velge
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Klarer nok ikke å snike meg til det om det blir som sist, tok fire dager!! Hehe.Jeg ble også satt i gang, men de fulgte ikke med på min kjappe fremgang, plutselig lå jeg å fødte i badekaret![]()