Vannfødsel

RAB

Glad i forumet
Sist ville jeg gjerne ha vannfødsel, men fikk ikke det fordi jeg fødte så fort :-) hadde 7 cm når jeg kom inn og ikke lenge etter var ungen ute...DETTVARDETT :-D

..og denne gangen har jeg frem til nå nylig tenkt at DET skal jeg i allefall ikke denne gangen..har tenkt tanken at jeg ikke forsto hva jeg tenkte på...

...men nå nylig har tanken igjen begynt å friste :-) spesiellt nå som jeg så disse videoene som er lagt her på babyverden :-) ser jo fredlig og fint ut...og tenker litt på vekten, for jeg føler meg så tung...vil tro at man er konfortabel i vannet? Uansett satser jeg på naturlig og uten smertelidring. Sist hadde jeg lystgass, men tror jeg dropper den også denne gangen. Følte ikke at den hjalp meg uansett.

Hva tenker dere rundt fødsel?? Noen erfaringen med vannfødsler??? 

Tror egentlig ikke jeg har så lyst til å sprelle rundt i vann jeg..

Jeg liker meg ikke i vann, så her blir det ingen vannfødsel!;)

Jeg har veldig lyst på vannfødsel. mest på grunn av bekkenet som er så dårlig. Men her får vi ikke føde i vann... :(

Jeg har gjort begge deler. Og får jeg tid så skal jeg ha vannfødsel. Kunne ikke tenkt meg noe annet etter at jeg har født i vann. Alt være så møte lettere. Sikkert fordi jeg fikk en helt annen tyngdekraft i vannet. Følte det ble lettere å presse. Jeg vil absolutt anbefale å føde i vann. I tillegg får ikke du den samme sprengfølelsen nedentil når hode kommer ut. For vannet mykner jo opp huden. Så får jeg velge så er ikledd valget vanskelig å ta for min del

Har så lyst til å prøve å føde i vann, denne gangen! Men er ganske sikker på at de ikke tilbyr dette på mitt sykehus :(

Jeg har veldig lyst til å føde i vann. De har bare ett badekar på fødeavdelingen her så krysser fingrene for at jeg får prøve det;)

Har også lyst å prøve å føde i vann, men aner ikke hva de har og ikke har der jeg skal føde. Har født på to andre sykehus de andre gangene.

Kan absolut ttänka mig att föda i vatten! Ska höra med jm på nästa kontroll om det är en möjlighet!

Jeg har også sansen for vannfødsel men desverre ikke mulig ved mitt sykehus..De har badekar men der får jeg ev ligge kun som smertelindring underveis:) 
hehe..kanksje jeg kan nekte å gå ut?
Husker bare fra sist at vann var utrolig beroligende og deilig. Sto i dusj dengang sålenge jeg klarte men det blir jo veldig tungt etterhvert så håper karet er ledig når jeg kommer!

Back
Topp