Vannfødsel

carinasverden

Forumet er livet
Er det noen som har lyst til å dele fødselsopplevelser i vann?

Har begynt å lure på om dette er noe for meg, med mindre jeg må settes igang eller vil ha epidural så er jeg jo en gyldig kandidat[:)]

Vil bare høre mest mulig om folks erfaringer først[:D]

Hva mener du med at du er en gyldig kandidat?

Jeg har jo ikke født før så jeg kan ikke fortelle deg hvordan det var, men skal følge med på tråden din[:)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

Hva mener du med at du er en gyldig kandidat?

Jeg har jo ikke født før så jeg kan ikke fortelle deg hvordan det var, men skal følge med på tråden din[:)]

Jeg mener at jeg kun venter én, at jeg har vært helt frisk i svangerskapet. Ungen er ikke spesielt liten eller stor. osv.
Er jo endel som spiller inn på om man kan føde i badekar[:D]

Dytter...

Jeg kunne også tenke meg vannfødsel og er så langt en riktig kandidat for det[:)]
Hadde vært gøy å høre om noen har erfaringer med det ja?[:D]

Jeg kunne veldig godt tenke meg å føde i vann, men vet ikke om sykehuset jeg skal føde på utfører slike fødsler[8|] Første gang jeg fødte satt jeg i badekar under riene (og merka nesten ikke at jeg hadde rier....det var helt fantastisk smertelindring), men måtte ut av vannet etter en stund. Har du sjekka om sykehuset utfører vannfødsel?

ORIGINAL: Frustrert Frue

Jeg kunne veldig godt tenke meg å føde i vann, men vet ikke om sykehuset jeg skal føde på utfører slike fødsler[8|] Første gang jeg fødte satt jeg i badekar under riene (og merka nesten ikke at jeg hadde rier....det var helt fantastisk smertelindring), men måtte ut av vannet etter en stund. Har du sjekka om sykehuset utfører vannfødsel?

Jeg skal føde på AHUS, der har de 8 fødeenheter og alle har mulighet for vannfødsel, så det er stor sannsynlighet for at jeg kan få det[:)] Med mindre det er skikkelig pågang i fødeavdelinga når jeg skal føde[8D]

Jeg skal føde på A-hus og vet at de tilbyr vannfødsel der iallefall[:)]

ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: Frustrert Frue

Jeg skal føde på AHUS, der har de 8 fødeenheter og alle har mulighet for vannfødsel, så det er stor sannsynlighet for at jeg kan få det[:)] Med mindre det er skikkelig pågang i fødeavdelinga når jeg skal føde[8D]

Å heldig du er [:D][:D][:D]
Da hadde jeg virkelig gått for vannfødsel altså.
Skulle ønske de hadde det på SUS....

Jeg lurer også på om jeg kanskje skal ha vannfødsel.. Skal også på A-Hus, så har jo muligheten... [:)]
Tenkte jeg skulle høre med jm når jeg skal til henne på fredag [:)]

Jeg var på avdeling b7 når jeg fødte sist, og det er den mest "Naturlige" fødselsavdelingen (kun akupunktur, lystgass, badekar og slike "Milde" smertestillende metoder) Jeg hadde bestemt meg for at det eneste jeg SKULLE prøve var badekar, da det ser så sinnsykt behagelig ut... men what do you know, den dagen jeg kom inn for og føde var ALLE BADEKARENE PÅ RENOVASJON!!! er det mulig liksom... men ble god venn med lystgassen da, og hadde ikke rukket badekaret uansett da det blei styrtfødsel (men det visste jeg jo ikke når jeg kom inn)[8D] Veeeldig liten sannsynlighet for at jeg rekker det denne gangen også desverre , men skulle det mot formodning drøye ut i tid tar jeg meg gladelig en vannfødsel , lov og prøve ihvertfall [:D]

SUS har vannfødsler. Har ei venninne som fødte i vann i november, hun anbefaler dette sterkt:)

ORIGINAL: Mimms

SUS har vannfødsler. Har ei venninne som fødte i vann i november, hun anbefaler dette sterkt:)

Takk Mimms [:D] Nå ble jeg glad [:)]
Skal høre med jordmor neste gang jeg er på kontroll om det kan være en mulighet for meg.

Back
Topp