Vannete utflod...?! Hjelp!

Hirka

Gift med forumet
Junilykke2018
Septemberlykke 2021
etter å ha vært på do i dag tidlig stod jeg foran speilet og pussa tenna da det plutselig kom en liten «sprut» med noe vått i trusa. Set ut som vannete utflod. Ikke mye, men som mye itflod liksom. Ble litt vått i trusa. Har fortsatt å komme litt nå neste halvtimen. Vanlig? Kan vannet ha gått?!?! Ikke noe vondt eller ubehag og frøkna er aktiv som vanlig. Skal ut på shoppingtur nå.. hva burde jeg gjøre? Vente og se ann eller ringe føden? Er som sagt ikke mye som kom.

Veldig vanlig med vannete utflod, så jeg vil tro det er det. Men om du er bekymret, ringer du føden.

Enig med Siadle. Kan jo være greit å ringe for å bli betrygga om du er bekymret, men jeg syns det høres ut som vannete utflod. Har mest det jeg, i varierende mengde.

Takk for betryggende ord <3 jeg holder ann litt og ser om det utvikler seg noe. Har ikke kommet noe særlig mer, så et litt roligere :) har også lest at fostervann har en «særegen» lukt, og det som kom luktet absolutt ingenting.

Er nok vannete utflod, har det selv. Utrolig plagsomt:wtf: vis det hadde våre fostervann så hadde det luktet kvalmende søtt.

Som dem andre sier helt sikkert bare utflod :) Sliter tidvis med det selv.
Men jeg hadde lagt inn et bind, for og følge med at det ikke er noe annet om det starter på an igjen :)
Bra du lukter på det, for å være på den sikre siden. Bedre føre var er viktig i svangerskapet. Vi her inne kan jo ikke stille en trygg diagnose :p

Jeg har hatt mye vannete utflod og en dag kom det så mye at jeg trudde jeg hadde tissa :P men det er hvitt, så må jo være utflod!

Etter jeg hadde våre på wc, og tatt meg en god dusj etterpå :p sto jeg med kun hånkle rundt meg, og prata med mannen. Plutselig kjendte jeg noe varmt kom ut, og rant ned foten min. Ble helt satt ut :eek:
Kjente det 2-3 ganger på få sek. Fant meg en mesoft, og tørka meg med, for å se/lukte på, og planta ei bleie mellom beina :D Det var kun utflod, og mulig litt kremt rester fra mannen :p
Vi hadde oss en runde før jeg gikk på wc, og inn i dusjen :hilarious:
Men jeg ble helt stressa i hodet først :wtf:

Back
Topp