Vannet!!!!!!

Masse lykke til. Håper alt går bra. :flower
 
Oi, da skjer det noe ja...

Men må spør, hva betyr 45?

Tror det er prosent. Jeg fikk hvertfall en sånn måler på meg i går. En til babyens hjertelyd og en til rieaktivitet.
Jm pekte på skjermen og sa at den måler rier. Den sto konstant på 10% da,selv om jeg hadde kynnere.
 
Tror det er prosent. Jeg fikk hvertfall en sånn måler på meg i går. En til babyens hjertelyd og en til rieaktivitet.
Jm pekte på skjermen og sa at den måler rier. Den sto konstant på 10% da,selv om jeg hadde kynnere.
ok, da er jeg mer klok:)
 
hehe ja. når du er på ctg så har du hjerte aktivitet å noe som heter TOCO. Den måler rierol.
Når du er over 30-50 så har du rier. min lå ikke under 40 en eneste gang i stad. Men smertene forsvant når jeg sto i dusjen, men kommer nå jeg ligger eller sitter. Så kan ha noe med bekkenet å gjøre å s dem. menneh haha vi får nå se på deeet :p
 
Lykke til:)
 
Det er vel bedre at det starter av seg selv enn at de må sette i gang? Eller? Er førstegangs, men innbiller meg at ting skjer lettere og mer naturlig da. Det beste hadde selvfølgelig vært hvis ungen ville venta litt, men dette går nok bra :) Lykke til!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum
 
Har roet seg helt nå. Heldigvis.
Nå kommer snart min egen jordmor å skal gi meg massasje. Gleeeeeeder meg. Har så vondt i kroppen at det er helt rått.

Håper jeg ikke må bli satt i gang denne gangen også. Blir isåfall med gele eller piller, siden vannet alt er gått
 
Har roet seg helt nå. Heldigvis.
Nå kommer snart min egen jordmor å skal gi meg massasje. Gleeeeeeder meg. Har så vondt i kroppen at det er helt rått.

Håper jeg ikke må bli satt i gang denne gangen også. Blir isåfall med gele eller piller, siden vannet alt er gått

Å,så heldig du er som har en så god jordmor da :)
Slapp av og nytt det!
 
Oy!! Lykke til Tina, satser på at ting starter av seg selv, så du slipper og bli satt i gang:) tenker masse på deg, og er stadig innom og sjekker etter oppdateringer:)
 
Så godt å få litt pleie fra en trygg kilde, da!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum
 
Var deilig med massasje. Men fortsatt vondt i bekkenet :(
Riene har stoppet opp. Å dem vil ikke sjekke meg neden tio. Noe som irriterer meg bitte litt pga sjekt å vite status.
Men livmorhalsen var 3 cm på onsdags morgen, så er nok litt igjen.
Jeg blir satt i gang tirsdags morgen om det ikke skjer noe innen den tid
 
Back
Topp