Vannet mitt har gått!

Bambee

Flørter med forumet
Da har vannet mitt gått en stund før tiden 35+0 i dag. Må si jeg er litt i sjokk enda, men mest sannsynligvis kommer alt til å gå fint og hvis jeg ikke får rier innen 1 døgn blir jeg satt i gang :)

Litt stressa og veldig uforberedt, men gleder meg veldig til å møte den lille prinsessa mi ❤️ (som fortsatt mangler navn! uff, haha)
 
Lykke til ❤ Fikk ei 34+5 selv, og det er utrolig hvor tøffe de er litt tidlig ut i verden :)
 
Jeg har selv født en jente i uke 35+0, så jeg forstår at det kom som et sjokk. Jeg var ikke forberedt på at de kort tid etter fødselen kom til å ta henne fra meg, for å undersøke henne på barneklinikken. Det var fælt. Det tok meg to timer før jeg fikk se henne igjen.
 
Takk for betryggende ord ❤️ er førstegangsfødende også så har ingenting å sammenligne med heller ;)
Jeg forstår deg så godt ❤ Det var mi første også. Jeg var forberedt, men det var allikevel litt surrealistisk. Masse lykke til! Skal krysse fingrene for dere :)
 
Da har vannet mitt gått en stund før tiden 35+0 i dag. Må si jeg er litt i sjokk enda, men mest sannsynligvis kommer alt til å gå fint og hvis jeg ikke får rier innen 1 døgn blir jeg satt i gang :)

Litt stressa og veldig uforberedt, men gleder meg veldig til å møte den lille prinsessa mi ❤️ (som fortsatt mangler navn! uff, haha)
Lykke til :) Snart får du møte hun :)❤️
 
Lykke til❤
 
Lykke til!
 
Masse lykke til!! Blir nokk å gå kjempebra!:)
 
Masse lykke til, du skal se hn er en sterk og tøff jente.
 
Lykke til :)
 
Back
Topp