Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja jeg skal holde dere oppdatterte, har ei venninne som skal skrive for meg her når jeg ikke har tilgang til internett. Håper inderlig ikke at vi blir sendt hjem igjen. Vil ha ut babyen min [:)]
Jeg ble sendt hjem fra sykehuset, fordi riene ikke var regelmessige, men jeg er skrevet inn på sykehuset og har fått sånn armbånd med navn og adresse på. Det er frordi jeg må tilbake til sykehuset i åtte tiden imorra for å bli satt igang hvis ikke riene begynte å komme av seg selv før det. Men jordmor hadde stor tro på at det skulle begynne av seg selv i løpet av kvelden... så vi får håpe.Men de riene jeg har nå de er seriøst vonde... griner av de altså!!
[:)] hei tuppa
Lykke til ikveld/morgen,
ikke bra at du har det så fælt, [:(]
du får bare tenke på at 7 mnd med bekkenløsning og en fødsel er vært det for snart sitter du med verdens skjønneste sønn i armene [:D]
da vil du føle deg som verdens heldigste
Da høres det jo ut som de etterlengtete riene er på gang da [:D] *tommeln opp* Håper det skjer av seg selv i løpete av kvelden [;)] Lykke til i alle fall.