Vannet har gått..

Oioi, har du sett! Gratulerer så masse :-D Litt i overkant spennende, men nå er du ferdig :-D

Wow! Gratulerer så mye! ❤

oii! Må ha vært litt av en opplevelse å plutselig føde hjemme! Gratulerer så mye <3

Wow :-D Godt å høre at alt gikk så bra :-) Litt av en historie å trekke frem i konfirmasjonen. ;-)

Oi, kan tenke meg dere puster godt ut nå ja! Gratulerer så masse!

image.jpeg Alt er bra med oss. Jeg kan ikke påstå å ha sovet så mye de siste døgnene, men det begynner å komme seg med litt amming og greier nå. Første natten hadde vi ikke strøm her på Ullevål, så det ble amming i mørket med hodelykt. Litt spesielt for en førstegangsmamma som ikke vet hva hun driver med:wideyed:

Nå har vi strøm natt + vi har blitt litt bedre kjent, babyen og jeg, så jeg ser bare positivt på denne natten!

Legger ved bilde av Ludvig, nyfødt (2 timer gammel) :Heartred

Vis vedlegget 199829 Alt er bra med oss. Jeg kan ikke påstå å ha sovet så mye de siste døgnene, men det begynner å komme seg med litt amming og greier nå. Første natten hadde vi ikke strøm her på Ullevål, så det ble amming i mørket med hodelykt. Litt spesielt for en førstegangsmamma som ikke vet hva hun driver med:wideyed:

Nå har vi strøm natt + vi har blitt litt bedre kjent, babyen og jeg, så jeg ser bare positivt på denne natten!

For en nydelig liten sak!
Og for en fødsel! Ikke rart pappa'n ble litt shakey når han så brått ble forfremmet til jordfar;)

Vis vedlegget 199829 Alt er bra med oss. Jeg kan ikke påstå å ha sovet så mye de siste døgnene, men det begynner å komme seg med litt amming og greier nå. Første natten hadde vi ikke strøm her på Ullevål, så det ble amming i mørket med hodelykt. Litt spesielt for en førstegangsmamma som ikke vet hva hun driver med:wideyed:

Så nydelig! Fint bilde.

Spesielt med strømbrudd, ja ;) Ikke alt man kan forberede seg på...

Hvordan tok far det, opplevde dere det som skummelt når det stod på, eller greit?

Frøken, hvordan er formen din? Det gikk ganske raskt for seg det her. Jeg håper du føler deg godt ivaretatt. Styrtfødsel er ikke til å spøke med og mitt beste tips til deg er å snakke med jordmor når du føler deg klar for det. :)

Herregud så nydelig! :) Og veldig fint navn! Har lyst på Ludvig selv om jenta i magen viser seg å være en gutt :)

Back
Topp