Vannet har gått..

Vis vedlegget 199631

Her er jeg. Hjemmefødsel ble det, vi rakk aldri å dra tilbake til sykehuset. 09:55 kom en fantastisk nydelig gutt ut. Jeg hadde da 3 folk der. Etterpå kom fler og noen leger.

Nå puster vi ut på Ullevål. Spesielt far som fikk en litt mer delaktig fødsel enn vi hadde trodd;)
Gratulerer så mye :) Det gikk raskt :)

Vis vedlegget 199631

Her er jeg. Hjemmefødsel ble det, vi rakk aldri å dra tilbake til sykehuset. 09:55 kom en fantastisk nydelig gutt ut. Jeg hadde da 3 folk der. Etterpå kom fler og noen leger.

Nå puster vi ut på Ullevål. Spesielt far som fikk en litt mer delaktig fødsel enn vi hadde trodd;)
Oioioi, gratulerer så mye med prinsen. Høres ut som litt av en opplevelse :-D Kos dere masse ❤

Gratulerer så mye :) Det gikk raskt :)
Da hadde jeg også holdt igjen alt jeg kunne på ordre fra jordmor;) Så da jeg fikk lov til å trykke(når ambulansefolket var der), så gikk det bare 10 min.

Jeg lå hjemme og ventet på de hersens 1min lange riene. De kom aldri, hadde aldri lenger enn 40 /sek, så tenk litt på det dere andre;)

Wow! For en opplevelse:D gratulere så mye med gutten, håper alt står bra til med dere alle:)

Vis vedlegget 199631

Wow! Og gratulerer :-) Og så fint alt gikk bra tross alt? Fortell gjerne mer senere, om hvordan det var og hva som skjedde. :-)

Wow, det ble vel i overkant spennende for pappaen. Gratulerer så mye ❤️

Da hadde jeg også holdt igjen alt jeg kunne på ordre fra jordmor;) Så da jeg fikk lov til å trykke(når ambulansefolket var der), så gikk det bare 10 min.

Jeg lå hjemme og ventet på de hersens 1min lange riene. De kom aldri, hadde aldri lenger enn 40 /sek, så tenk litt på det dere andre;)
Nei ikke lurt å vente på de for alle fødsler er ulike.

Vi kommer til å reise inn så fort vi er sikre på at det er fødsel på gang, og nekte å reise hjem pga en times reisevei.

Men de sier jo gjerne at fødsler som skjer hjemme ofte går bra selvom det kan føles veldig dramatisk

Vis vedlegget 199631

Herlighet så sykt! Gratulerer med baby i armene!

Vis vedlegget 199631

Oi, hjelpes meg! For en opplevelse! Men gratulerer så mye og godt at alt gikk bra! ❤️

Herremin! Dere er tøffe! Kos dere på sykehuset med lille skatten :)

Back
Topp