Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow før en opplevelse!!!!Vis vedlegget 199631
Her er jeg. Hjemmefødsel ble det, vi rakk aldri å dra tilbake til sykehuset. 09:55 kom en fantastisk nydelig gutt ut. Jeg hadde da 3 folk der. Etterpå kom fler og noen leger.
Nå puster vi ut på Ullevål. Spesielt far som fikk en litt mer delaktig fødsel enn vi hadde trodd![]()
Å... Herregud... Dere er jo helt rååå.. Tenk.. Shit.. Gratulere så masse til mamma og jord pappa.. Puh..Vis vedlegget 199631
Her er jeg. Hjemmefødsel ble det, vi rakk aldri å dra tilbake til sykehuset. 09:55 kom en fantastisk nydelig gutt ut. Jeg hadde da 3 folk der. Etterpå kom fler og noen leger.
Nå puster vi ut på Ullevål. Spesielt far som fikk en litt mer delaktig fødsel enn vi hadde trodd![]()
Oi!! Håper alt er bra med dere og at det ble en fin opplevelse selv om det ble plutselig hjemmefødsel!Vis vedlegget 199631