Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca 10 % av alle fødsler starter med vannavgang leste jeg et sted. Og det er jo ikke myeJa de var verkligen det. Trodde ikkje de var vanligt me vannavgang.
Nei de var ikkje Mye. Hur e det med deg og dina 3 andra födsler? Har de börja med vannavgang eller rier?Ca 10 % av alle fødsler starter med vannavgang leste jeg et sted. Og det er jo ikke mye
Lykke til!! Har også fått påvist GBS i urin. Var spent på om det kom til å være noen i samme tilfellet, og hvor vannet går først. Fikk du komme inn med en gang? Igjen, LYKKE TILDa har jeg fått 2 modningstabletter som skal speede opp prosessen litt. Har 4 cm åpning nå, og 1 cm livmorhals. Skal ha dette hver 4 time om det ikke skjer mye.. Ved godt mot fortsatt! Rier ca hvert 10 minutt
Alle 3 fødslene har starta med rier, så jeg tror ikke jeg kan noe annet Hehe..... Deg da?Nei de var ikkje Mye. Hur e det med deg og dina 3 andra födsler? Har de börja med vannavgang eller rier?
Så spennende gøy med oppdatering under veis Fortsatt lykke til!Da har jeg fått 2 modningstabletter som skal speede opp prosessen litt. Har 4 cm åpning nå, og 1 cm livmorhals. Skal ha dette hver 4 time om det ikke skjer mye.. Ved godt mot fortsatt! Rier ca hvert 10 minutt
Samma her. Vannet mitt blev tatt på sykehuset. Nr1 vid 4 cm åpning før å få fart på ting. Nr 2 var full åpnlng da vannet blev tatt på sjukehusetAlle 3 fødslene har starta med rier, så jeg tror ikke jeg kan noe annet Hehe..... Deg da?