Høres helt normalt uther var det ikke jeg som avgjorde når vi skulle på sykehuset, vi måtte dra når min kjære ville.
![]()
Hehe, godt å høre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres helt normalt uther var det ikke jeg som avgjorde når vi skulle på sykehuset, vi måtte dra når min kjære ville.
![]()
Hvordan går det?Hehe, godt å høreender vel sånn her også
![]()
OioiGår bratakk Gud for lystgass og epidural! 6cm åpning når jeg kom inn på sykehuset kl 04.00 i natt. Ligger her nå med 9cm og bare venter på å få presse
![]()
Oppdatere bv på 9cm faktiskGår bratakk Gud for lystgass og epidural! 6cm åpning når jeg kom inn på sykehuset kl 04.00 i natt. Ligger her nå med 9cm og bare venter på å få presse
![]()
Å så spennende da har du vel kanskje en nyfødte baby i armene dine nåGår bratakk Gud for lystgass og epidural! 6cm åpning når jeg kom inn på sykehuset kl 04.00 i natt. Ligger her nå med 9cm og bare venter på å få presse
![]()
Ikke lenge igjen daGår bratakk Gud for lystgass og epidural! 6cm åpning når jeg kom inn på sykehuset kl 04.00 i natt. Ligger her nå med 9cm og bare venter på å få presse
![]()
Den smertelindringen må funke bra, på 9 cm var jeg i en annen verden. Håper det er ferdig nåGår bratakk Gud for lystgass og epidural! 6cm åpning når jeg kom inn på sykehuset kl 04.00 i natt. Ligger her nå med 9cm og bare venter på å få presse
![]()
Åh så.GøyHerregud, her gikk vannet kl 21.15for en skrekkblanda fryd! Nå kjenner jeg panikken tar meg
termin i morgen så dette er godt planlagt av lillemor
hehe