Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor? heier på degOppdatert
Hvor? heier på deg
I første innleggHvor? heier på deg
Aha, fant det sååå spennende masse lykke til! Heier på deg ambulansefly og greier, litt actionI første innlegg
Våknet 2.30 og måtte på do trodde jeg, men der gikk vannet gitt Mannen er i Nordsjøen, så ringte ei venninne. Mannen hennes tok storebror og vi pakket bagen og dro til lokalsykehuset. Blir her foreløpig og kan være jeg får føde her. Skal jo egentlig til St.Olav, men de flyr meg ikke på natt.
Har gode rier med noen min mellom. Skal sjekke åpning om en liten stund. Mannen er informert, men får ikke vite om han får reise hjem før kl. 6. Så blir spennende dette.
OPPDATERING:
Etter timer med rier på 1 min med 3 min mellom bestemte de seg for at jeg plutselig skulle til St.Olav allikevel. Men fødselen var kommet for mye i han til å frakte meg i helikopter, så de gav meg noe som stoppet riene kl 10.30. Ikke særlig fornøyd med det :/ Så ble det ambulansefly da det var for dårlig vær til helikopter. Så nå 12 timer etter vannavgang er jeg annkommet St.Olav og fortsatt ingen tegn til rier.
Mannen fikk først beskjed om å ta fly hjem, men rakk å få tak i han rett før han gikk om bord, så nå er han booket om til fly til Trondheim. Kommer i 18.00 tiden.
OPPDATERING KL. 23.00:
Blitt tøyd, men ingen tegn til rier. Skal settes i gang med drypp i morgen tidlig. Helt utrolig at en fødsel som starter av seg selv ender med igangsetting. Jeg er sint og fortvilet. Nå skal det bli godt å få dette overstått.
Jeg har diabetes og da må jeg føde på et sykehus med nyfødt intensiv avd. Men de tok avgjørelsen 7 timer for sent.Så kjedelig at det ikke startet av seg selv igjen. Hvorfor ville de sende deg til St. Olav, jeg tenker, så mye at de stoppet riene dine?
Håper det starter av seg selv igjen før i morgen tidlig! Masse lykke til
Jeg har diabetes og da må jeg føde på et sykehus med nyfødt intensiv avd. Men de tok avgjørelsen 7 timer for sent.