Vannet har gått :)

Lykke til :D spennende!

★Sender fra pipe-gjøken★

Lykke til!!! Misunnelig!!! ;)

Lykke til! :D

Lykke til ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til! Kjekt at mannen antakelig får det med seg da :)

Masse lykke til videre, håper virkelig det har startet igjen og at alt går bra :)

Våknet 2.30 og måtte på do trodde jeg, men der gikk vannet gitt :) Mannen er i Nordsjøen, så ringte ei venninne. Mannen hennes tok storebror og vi pakket bagen og dro til lokalsykehuset. Blir her foreløpig og kan være jeg får føde her. Skal jo egentlig til St.Olav, men de flyr meg ikke på natt.
Har gode rier med noen min mellom. Skal sjekke åpning om en liten stund. Mannen er informert, men får ikke vite om han får reise hjem før kl. 6. Så blir spennende dette.

OPPDATERING:
Etter timer med rier på 1 min med 3 min mellom bestemte de seg for at jeg plutselig skulle til St.Olav allikevel. Men fødselen var kommet for mye i han til å frakte meg i helikopter, så de gav meg noe som stoppet riene kl 10.30. Ikke særlig fornøyd med det :/ Så ble det ambulansefly da det var for dårlig vær til helikopter. Så nå 12 timer etter vannavgang er jeg annkommet St.Olav og fortsatt ingen tegn til rier.
Mannen fikk først beskjed om å ta fly hjem, men rakk å få tak i han rett før han gikk om bord, så nå er han booket om til fly til Trondheim. Kommer i 18.00 tiden.

OPPDATERING KL. 23.00:
Blitt tøyd, men ingen tegn til rier. Skal settes i gang med drypp i morgen tidlig. Helt utrolig at en fødsel som starter av seg selv ender med igangsetting. Jeg er sint og fortvilet. Nå skal det bli godt å få dette overstått.

Så kjedelig at det ikke startet av seg selv igjen. Hvorfor ville de sende deg til St. Olav, jeg tenker, så mye at de stoppet riene dine? :(

Håper det starter av seg selv igjen før i morgen tidlig! Masse lykke til :)

Så kjedelig at det ikke startet av seg selv igjen. Hvorfor ville de sende deg til St. Olav, jeg tenker, så mye at de stoppet riene dine? :(

Håper det starter av seg selv igjen før i morgen tidlig! Masse lykke til :)
Jeg har diabetes og da må jeg føde på et sykehus med nyfødt intensiv avd. Men de tok avgjørelsen 7 timer for sent.

huff skjønner at du ble frustrert for det ja, de kunne no bare bestemt det med en gang isteden. men masse lykke til, snart har du baby i armene :-)

Skjønner godt du er frustrert ja!! Men lykke til, nå kommer babyen din snart og da er alt verdt det :)

Jeg har diabetes og da må jeg føde på et sykehus med nyfødt intensiv avd. Men de tok avgjørelsen 7 timer for sent.

Ok, da skjønner jeg. Men håper det blir en bra fødselsopplevelse selv om du må settes i gang i dag. Fortsatt lykke til :)

Back
Topp