Vannet har gått!

Oi så spennende :) Masse lykke til :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tusen takk alle sammen! Ser ut til at det er mange utålmodige vordende mødre her som veldig gjerne vil ha nurket sitt ganske snart også ;) Lykke til til dere!!
Nå har vi fått sovet en time samboeren og jeg. Og NÅ gikk det faktisk opp for meg at det er fødsel på gang. Kan ikke fatte og begripe at det er mer vann igjen inni der. Lekker jo som ei sil! Men ikke en eneste ri.. Så drikker mye vann, så junior forhåpentligvis ikke skal bli helt tørrlagt ;)

Lulilu
Ikke bekymre deg for at det skal gå tomt for vann, for det lages nytt hele tiden :)
Jeg ble også overrasket over det første gang, det slutter ikke å komme før babyen er ute :) :)
Når skal du inn på sjekk? :) Og har du sladrevenn? :)

Oioi, spennende!! Lykke til:D<3
Håper du holder oss oppdatert:D

Ikke bekymre deg for at det skal gå tomt for vann, for det lages nytt hele tiden :)
Jeg ble også overrasket over det første gang, det slutter ikke å komme før babyen er ute :) :)
Når skal du inn på sjekk? :) Og har du sladrevenn? :)

Puh! det var godt å høre :) Skal inn kl 13:30. Hva er en sladrevenn? Har ikke vært så lenge på forumet her, men lest så og si alle debattene da :)

Lulilu

Puh! det var godt å høre :) Skal inn kl 13:30. Hva er en sladrevenn? Har ikke vært så lenge på forumet her, men lest så og si alle debattene da :)

Lulilu
Vi er en gjeng spente høner som venter på siste nytt, så vi har "funnet opp" et sladresystem så folk får vite de gode nyhetene så fort som mulig, skulle du selv være utigjengelig :p hehe
Det er såklart ikke alle som føler for det ;)

Glemte å legge til link her da :P
http://forum.babyverden.no/threads/Ønsker-om-sladrevenn.1621134/

Så spennende ;) Masse lykke til ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så spennende dette er :D Blir liksom så virkelig nå som folk begynner å få oktober babyene sine :D

Vannet mitt gikk kl 13.50, i 15 tiden kjente jeg noe, men var ikke vondt. 17.30 kom riene for fult.

Å, så spennende! :D
Vannet mitt gikk med første, og så kom riene etter ca. 30 min :)
De setter deg vel i gang hvis ikke riene starter av seg selv innen så og så lenge. Kan det være 24 timer tro ;)

Tusen takk alle sammen! Ser ut til at det er mange utålmodige vordende mødre her som veldig gjerne vil ha nurket sitt ganske snart også ;) Lykke til til dere!!
Nå har vi fått sovet en time samboeren og jeg. Og NÅ gikk det faktisk opp for meg at det er fødsel på gang. Kan ikke fatte og begripe at det er mer vann igjen inni der. Lekker jo som ei sil! Men ikke en eneste ri.. Så drikker mye vann, så junior forhåpentligvis ikke skal bli helt tørrlagt ;)

Lulilu

Så bra dere har fått hvilt dere litt :) Veldig fornuftig :) Ingen fare for lille i magen, det produseres nytt vann hele tiden :) Dere blir nok satt i gang om ikke riene kommer på egenhånd innen et døgn fra vannavgang :)

oi oi så spennende ;) hos meg gikk ikke vannet i det hele tatt;)
begynte bare med tak i ryggen som ble sterkere og sterkere, masse lykke til ;);)

Masse lykke til :)

Så spennende! :D Masse lykke til! :)
Snakket med jordmor om fødsel for et par uker siden, da sa hun blant annet at om ikke det hadde kommet rier innen 3 døgn ble man satt i gang. Kan selvfølgelig være det er forskjell fra sykehus til sykehus, ,men :)
Tenk nå er det ikke lenge til babyen deres kommer til verden! :D
*gleder meg sååååå til det er våres tur! * :D

Så festlig! Ble sendt hjem igjen fra Ullevål. Tok en times tid på ctg, og fikk med sånne sexye bleier jeg fikk ha på ;) Fremdeles ukontrollert vannavgang. Men skal dit igjen i morgen tidlig kl 8, og det var ikke sikkert de satt igang da heller. Håper riene kommer snart. Faktisk så virker det som det var en snikende en nå i skrivende stund. Wohoo! :) gled dere damer, før man vet ordet av det er dere der selv :)

Lulilu

Så gøy :) åssen går det nå ? masse lykke til :)

Back
Topp