Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke bekymre deg for at det skal gå tomt for vann, for det lages nytt hele tidenTusen takk alle sammen! Ser ut til at det er mange utålmodige vordende mødre her som veldig gjerne vil ha nurket sitt ganske snart også Lykke til til dere!!
Nå har vi fått sovet en time samboeren og jeg. Og NÅ gikk det faktisk opp for meg at det er fødsel på gang. Kan ikke fatte og begripe at det er mer vann igjen inni der. Lekker jo som ei sil! Men ikke en eneste ri.. Så drikker mye vann, så junior forhåpentligvis ikke skal bli helt tørrlagt
Lulilu
Ikke bekymre deg for at det skal gå tomt for vann, for det lages nytt hele tiden
Jeg ble også overrasket over det første gang, det slutter ikke å komme før babyen er ute
Når skal du inn på sjekk? Og har du sladrevenn?
Vi er en gjeng spente høner som venter på siste nytt, så vi har "funnet opp" et sladresystem så folk får vite de gode nyhetene så fort som mulig, skulle du selv være utigjengelig hehePuh! det var godt å høre Skal inn kl 13:30. Hva er en sladrevenn? Har ikke vært så lenge på forumet her, men lest så og si alle debattene da
Lulilu
Tusen takk alle sammen! Ser ut til at det er mange utålmodige vordende mødre her som veldig gjerne vil ha nurket sitt ganske snart også Lykke til til dere!!
Nå har vi fått sovet en time samboeren og jeg. Og NÅ gikk det faktisk opp for meg at det er fødsel på gang. Kan ikke fatte og begripe at det er mer vann igjen inni der. Lekker jo som ei sil! Men ikke en eneste ri.. Så drikker mye vann, så junior forhåpentligvis ikke skal bli helt tørrlagt
Lulilu