Vannet har gått!

Lulilu

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Januarskatter 2015
Vannet gikk for ca 1 time siden. Ganske sikker på at det var det siden det kom en god slump "vann" som traff gulvet. Og det luktet søtt. Har ingen rier enda da. Ringte føden og skal inn til sjekk der senere i dag.
Har noen av dere opplevd å ikke ha rier før vannet gikk? Og når begynte dem i så fall å komme? Jeg er førstegangs, og er ganske usikker på hvordan dette kommer til å forløpe seg(enda jeg har lest alt jeg kommer over om fødsler :S ) så føler jeg meg ganske uvitende.
Takk for svar på forhånd :)

Lulilu

Oi så spennende :D
Hvilken uke er du kommet til nå?
Kan dessverre ikke svare deg ang rier etter vannavgang, da jeg ikke har opplevd det selv.
Men en ting er i allefall sikkert, og det er at du i løpet av noen dager garantert har fått ditt lille gull ;)
Om ikke riene starter etter et døgn, setter de deg vel i gang uansett (rett meg om jeg tar feil).

Lykke lykke til ❤

Så spennende!! :)
Med min første gikk vannet ca kl 4 på natta, hadde små sammentrekninger da jeg kom inn på føden for sjekk men ingenting jeg merket selv. Riene satte igang rundt midnatt, da var de så vonde at jeg måtte puste meg gjennom de ;)
De lar deg ikke gå lenge med vannavgang uten å sette deg igang pga infeksjonsfare, så om det er vannet som gikk (høres sånn ut fra hva du har forklart) har du babyen din her snart :) lykke lykke til!! :) (heldiggrisen!).

Lykke til :):): her gikk vannet 24.00 og 01.00 begynte det ganske sterke rier ;) spennenende ;)

Ja, dette er spennende! Har bare "tak" i ryggen og kraftige kynnere foreløpig, men det kan vel ta sin tid før noe mer skjer så vidt jeg forstår. Har egentlig termin 1.oktober, men det passer meg fint at han kommer nå :) Holder motet oppe, men for se hvor lenge det holder! Hehe.

Lulilu

Oj! Spennende! Hos meg gikk det noen timer før riene startet etter vannet hadde gått. Lykke til :)

oi så spennende da!! :D
Sist gikk vannet mitt og fikk ikke rier så ble gående med langvarig vannavgang. 3. dagen uten rier satte de meg igang, men tror ikke man får få så lenge nå lenger. Tror dem setter igang 1 eller 2 dager etter nå om ikke man får rier selv da :) Masse lykke til! :)

Så spennende! Sist gikk vannet ca 2230 hadde ikke rier før ca 0030 kl. 0220 var gutten vår ute :) lykke til :D

Med første gikk vannet,uten noe som helst forvarsel...jeg skulle bare på siden jeg var suuuuper tissetrengt ;) men måtte gjøre koranen før jeg kunne gå på do,og da gikk litt av vannet før jeg kom meg på doen...så litt usikker ble jeg,men det var ikke tvi ;)

Så spennende!! :) Lykke til, nå har du nok snart babyen din her!! :)

Med første gikk vannet med et splash uten forvarsel. Fikk noen sammentrekninger etterpå, men de var verken vonde, virksomme eller regelmessige. Tok 1,5 døgn fra vannet gikk til babyen var ute (men tok tid før riene kom, jeg måtte ha hjelp - drypp - for å få de i gang :))

Oi så spennende!:) har ingen erfaring med vannavgang selv, men masse lykke til!:) heldiggris!:P

Så spennende:) Hos meg gikk vannet uten forvarsel og etter en time fikk jeg pangstart med rier og da tok det meg 3 timer så var vesla ute:)

Tusen takk alle sammen! Ser ut til at det er mange utålmodige vordende mødre her som veldig gjerne vil ha nurket sitt ganske snart også ;) Lykke til til dere!!
Nå har vi fått sovet en time samboeren og jeg. Og NÅ gikk det faktisk opp for meg at det er fødsel på gang. Kan ikke fatte og begripe at det er mer vann igjen inni der. Lekker jo som ei sil! Men ikke en eneste ri.. Så drikker mye vann, så junior forhåpentligvis ikke skal bli helt tørrlagt ;)

Lulilu

Back
Topp