vannet har gått...! og jeg er IKKE klar....

Godt du kom deg gjennom dagen da ;) Hvil deg nå så du får nok krefter til det som kommer.

Hei. Beklager sen oppdatering, men har ikke babyverden-app, og internet på Føden kan ikke brukes til noe...

Hadde time søndag klokken 08, og ankom med svake rier med 15 minutters mellomrom og 2 cm åpning. Fikk en modningspille og ble bedt om å smøre meg med tålmodighet. Mannen ble sendt hjem. En lege skulle se på meg klokken 16, og jeg ble plassert alene i et lyst og fint rom. Men før kloken 15 hadde jeg rier som varte i over 5 minutter hver, nesten uten pauser. Dette pågikk i en 40 minutter før de avtok nok til at jeg fikk puste. Ringte etter mannen og spurte jordmor om å få komme på føden. Var bare 3 cm, men de trillet meg inn. Bra var det, for 1 time og 20 minutter etter var hun ute! Mannen rakk det, men fikk altså bare litt over en time med fødsel... hehe

Altså, jente født 22. september, egentlig termin var 10. oktober
Nå har vi både rukket å komme hjem og være tilbake på kontroll. Alt vel med mor og barn, og storesøster som nesten fikk lillesøster i burdsagspresang;)

Gratulerer! :D

Gratulerer så mye :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp