vannet har gått...! og jeg er IKKE klar....

sleepyaggie

Glad i forumet
Da gikk vannet i natt, og jeg har ikke sovet mer enn et par timer... Renner litt hele tiden og i større omganger med jevne mellomrom... Ingen rier, men kjenner murringer i lår og underliv.
Dette kom veldig brått på! Har ikke funnet frem klær eller seng eller vogn, ikke pakket bag, ikke skrevet ønskebrev, ikke handlet noenting. Hadde jo akkurat startet permisjon (var på jobb i går!) og skulle dille neste uke med alt dette!

Om 2 timer er det barnebursdag for storesøster på 4 år, som hun gleder seg så veldig til, selvfølgelig...
Har akkurat gjort ferdig snopeposer og blåst ballonger. Mannen skal på butikken og handle det siste og så skal jeg bake en rask kake. Så skal jeg prøve å sove litt før alle barna kommer...

Håper riene holder seg borte til i ettermiddag, så får vi ta en tur på KK og føde litt;)

uke 37+4 termin 10.10

Haha! Sorry jeg ler, men "vi får presse en fødsel inn i avtaleboken litt senere idag da.." :P
Så kjekt for dere at lillebror/søster kommer!
Vi får satse på at riene spiller på lag med deg og at søster får en flott bursdag først, alt annet ordner seg :):)

Misunnelig! :D

Jøss det må eg sei
Ja ungen spør ikkje katti mor e klar
Du får ha lykke til i dag me alt du har å styre me, du er i en bra form skjønne eg

Må innrømme at jeg måtte trekke litt på smilebåndet nå ;) hahaha :D
Passet veldig dårlig at vannet gikk akkurat nå :)
Krysser fingrene for deg, og håper du kommer deg gjennom dagen før reine kommer ;)
Lykke til med bursdag, og fødsel sånn etterhvert :)

Hahaha :) Håper du får en fin dag ;) Grisemisunnelig!!!!!!

jeg skulle gjerne ønsket det var meg... hehe lykke til :-)

Måtte le litt her og :D
"Skvise inn en fødsel i avtaleboka" ✔️
Lykke til :)

Ville kanskje prioritert å fått pakket litt først, sånn i tilfelle ting plutselig går fort ;)
Har du lang vei til sykehus/fødestue?

Oj! :) Var ikke beste timingen det :p Får håpe dere får feiret bursdagen ferdig iallefall da :) uansett, masse lykke til!

Hahaha ja nå ler jeg godt, det var da bare typisk :D får håpe du rekker alt du skal før riene starter, men det blir nok den beste gaven til henne på 4 da hvertfall ;) masse lykke til ;)

Flirer litt jeg. Lykke til med dagen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha - god timing :-) Mamma fødte lillesøster på 7-årsdagen min faktisk! Tante og søskenbarnet til mamma måtte steppe inn og arrangere barneselskap siden mamma var på sykehuset :-)

IKke slit ut deg helt på barneselskapet nå da - du trenger kreftene til ting går i gang! Mannen din får ta litt styring på selskapet ;-)

hehehe sorry at jeg ler, men var litt komisk :) Får håpe dere får en fin dag og at riene holder seg borte til bursdagen til 4 åringen er overstått da ;)

Ohh, det hørtes travelt ut. Håper du rekker å føde oppi det hele da, he he.. :P lykke til :)

hehe, ja barnet spør ikke om lov til å komme. Puh. Barnebesøk overstått. Min mor kom med 2 maskiner nyvasket babyklær, hjalp til i selskapet og har nå akkurat dratt med en lykkelig storesøster og noen helt nye bursdagsleker :)
Ingen rier enda, bare murringer og sterke kynnere. Skal spise litt og prøve å sove til kroppen er klar. Om ingenting skjer skal jeg til time i morgen tidlig. Har bare 15 min til KK med taxi...
Rart med det, ønsket så veldig å ikke ødelegge dagen og oppmerksomheten til storesøster at jeg faktisk ble litt lei meg. Men nå når det er vellykket overstått, innser jeg jo at det er veldig stas med fødsel rett rundt hjørnet ;) Er bare fremdeles litt i sjokk!

Ja skjønne deg godt :) ikkje nåkka særlig å ta oppmerksomheten fra storesøster, men godt du fikk alt overstått :)
Håpe du får sove så kroppen gjør seg klar :)

Misunnelig her også altså..
Synes at det er min tur neste nå ;)
Godt du kom deg gjennom bursdagsfeiring i dag til tross for vannavgang :)
Krysser fingrene for at riene setter i snart, helt klar klar blir vi vel aldri? Bare tror vi er klare, og så er det litt "å faen" når det skjer :p

Lykke til!!! :)

Da gikk vannet i natt, og jeg har ikke sovet mer enn et par timer... Renner litt hele tiden og i større omganger med jevne mellomrom... Ingen rier, men kjenner murringer i lår og underliv.
Dette kom veldig brått på! Har ikke funnet frem klær eller seng eller vogn, ikke pakket bag, ikke skrevet ønskebrev, ikke handlet noenting. Hadde jo akkurat startet permisjon (var på jobb i går!) og skulle dille neste uke med alt dette!

Om 2 timer er det barnebursdag for storesøster på 4 år, som hun gleder seg så veldig til, selvfølgelig...
Har akkurat gjort ferdig snopeposer og blåst ballonger. Mannen skal på butikken og handle det siste og så skal jeg bake en rask kake. Så skal jeg prøve å sove litt før alle barna kommer...

Håper riene holder seg borte til i ettermiddag, så får vi ta en tur på KK og føde litt;)

uke 37+4 termin 10.10

Hahahaha, måtte le litt her. :p prøv å sov litt!!! Det kommer som regel uanmeldt og på dårlige tider;)

Back
Topp