Vannet har gått!! blir det juli eller august unge:)

*mango*

Blir kjent med forumet
Å som det renner:D vært på sykehuset på kontrol, vannet gikk 11.30... ble sent hjem, skal vente på at riene setter i full sving... vis ikke setter de meg i gang i morra kl 7!!
så definitivt noe på gang!!
resten av slimproppen kom med vannet... blankt og fint, vann og propp!!
går her hjemme i trusa og bleie:D sexy syn.... hehehe... ser på film og spiser kebab;)

lykke te te dere andre som venter, snart er vi ferdig alle mann:))
 
Heldig du er!! :-) Har du merket noen tegn til at fødselen nærmet seg? Eller gikk vannet sånn plutselig? :-) Masse lykke til :-)
 
Hurra!! :) Du må ha lykke til. Håper du får en fin fødsel.
 
Hurra!!! Så gøy!!
Hiver meg på spørsmålet om du fikk noe forvarsel eller om det bare skjedde plutselig? :O)
Selv sitter jeg her og tror og håper jeg har noe rieaktivitet..
 
Hurra!!! Så gøy!!
Hiver meg på spørsmålet om du fikk noe forvarsel eller om det bare skjedde plutselig? :O)
Selv sitter jeg her og tror og håper jeg har noe rieaktivitet..
 
oioi...! spennende! lykke til :-) sitter her og spiser masse lakris, og håper at det vil bli gang her også ;-)
 
Har gått med masse modning i 3/4 uker nå (slimproppen gikk, rier, falske rier, mensen muring, hode festa seg, magen sunket)...
Men i helga roet det seg helt ned! Ble litt sur, for man har jo forventninger....
Så i går innfant jeg med at ; jeg går vel te tia....
Søndag og mandag masse energi, men i går kveld, ble jeg sliten... sov godt hele natta, spiste frokost, og sovna igjenn..
Litt føre 11.30 banket det på døra, jeg våknet, var huseieren som kom opp med noe greier te leiligheta... Humoristisk sa hun; jasså vannet er ikke gått enda:D
I det hun lukket igjen døra, måtte eg akutt på do... Å der kom det!! KOMISK:D hehe...
Stoppe jo aldri å renne... Ringte ned te sykehuset og fikk noen venniner te å kjøre meg på kontrol:) siden gubben jobbe 1-2 timer unna... 
Går fortsatt å venter! 
Mye avhandling her:D

Men svar på spørsmålet er at jeg hadde ingen teng på at det kom... hadde mista håpet her:D

Så kanskje å gi opp og slapp av, så kommer ungen   *ler* 
 
åå så spennende. Husk å slapp av å kos deg de siste timene med babyen inni magen:)
Å lykke til med fødselen :):):)
 
Back
Topp