Vannet gikk..

Går det ann å ha mer uflaks?? No e mannen henta med sykebil etter å ha fått foten inn i et hageredskap.... !!!@@₩%%58

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Går det ann å ha mer uflaks?? No e mannen henta med sykebil etter å ha fått foten inn i et hageredskap.... !!!@@₩%%58

Kjære vene...er det mulig...!!! Snakk om dårlig timing!! Hvordan går det med han??

Ånei. Stakkar mann. Hvordan går det med han? Å hvordan går det med deg?

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *

WHAT?? huttetu :/ det var jo virkelig en helt forferdelig timing ja :/ håper det går bra med dere begge to! ?

Jeg har 7 minutter mellom riene nå! men de er ikke så kraftige enda ( Kraftige nok synes jeg da )
Mannen måtte sy 5 sting og har det ikke noe særlig bra han heller selv om han har satt på seg smilet å later som om alt er bare helt perfekt. Men vi er ihvertfall med hverandre igjen, noe som gjør godt for oss begge.. Skal få i meg litt middag nå å se en film så drar vi på sykehuset. utenom noe endrer seg.

Uffda! Maks uflaks, men kanskje litt distré og spent pga fødsel som er rett rundt hjørnet!! Masse lykke til :) :)

Venter ei lita jente den 27. August

Jeg har 7 minutter mellom riene nå! men de er ikke så kraftige enda ( Kraftige nok synes jeg da )
Mannen måtte sy 5 sting og har det ikke noe særlig bra han heller selv om han har satt på seg smilet å later som om alt er bare helt perfekt. Men vi er ihvertfall med hverandre igjen, noe som gjør godt for oss begge.. Skal få i meg litt middag nå å se en film så drar vi på sykehuset. utenom noe endrer seg.
Da håper jeg de tar seg opp og at du snart får ha babyen hos deg!<3 håper du får en fin fødsel:)

Venter nr 3 4. August:)

Håper du får en fin fødsel:) og kjøp vernesko til mannen i barselgave kansje?;) hihi

Back
Topp