Vannet gikk..

Lykkeliten

Glad i forumet
Tips t det jeg kan gjør eller ikke gjør? Ringt føden så de vet om meg..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har ringt. De ville helst jeg ventet lengst mulig før jeg kom inn.

Jeg hadde nok prøvd å sove så mye som mulig for å lade opp og få tiden til å gå :-) hvis du ikke får sove kan du jo lage vafler :-p masse lykke til!!

Termin 26. August 2013

Så spennende :D
Jeg synes du skal prøve å sove for å samle krefter, samtidig vil fødselen starte når du er utvilt :)

Lykke til :)

Prinsen ventes 06.08.13

Ville også prøvd å få litt søvn. Riene startet ?? Viss de er et og du ikke får sove så hjelper det å opp og gå :-) Lykke til

Hos meg gikk også vannet, uten at noe mer skjedde. Jeg var inne til sjekk med CTG, baktus-prøve og blodprøver. Dette trolig fordi jeg bor på ei øy.. jeg har leilighet på fastlandet, så jeg ble sendt hjem i påvente av at det skjedde noe mer. Det jeg absolutt vil råde deg til er å sove!!! Jeg sov for lite, og ble for sliten under fødselen. Så sov og lad opp så mye du kan :-)

Termin 6. juli, fikk en fantastisk sønn 3. juli!

Spennende :-) Lykke til :-)

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Vet ikke hva som er normalt. Fikk beskjed forie sjekk på føden at jeg hadde mye fostervann. Det er kommet i puljevis igjennom hele natten. Kommer noen dl hver gang. Tusen takk for gode råd. :) har klart å holde sengen mn ikke sove. Vet ikke helt hvordan rier er da men regner med det er d jeg har. Har vondt helt nederst i magen / korsrygg. Men har ikke tatt tida mellom de. Men de varer bare i 10 - 15 sek så roer de seg nedigjen.
Dere er så snill. Tusen takk :)

Kanskje mye skrivefeil.

Lykke til!!:) Håper riene tar seg opp! Fikk du ikke noe tid å komme inn på hvis de ikke gjorde det?:)

Venter nr 3 4. August:)

På sykehuset å tar en ctg nå. Å ikke minst fått på meg de berømte bleiene å nettingtrusene alle snakker om :) de er ikke ille :) hadde sett for meg værre. :p takk igjen

Så spennende.!!Lykke til..

neeei , de er veldig svake, ble sendt hjem. Så blir jeg innlagt kl 10 ikveld med antibiotika.
Håper egentlig litt på det skjer noe før det da! :)

Back
Topp