Krysser fingrene for at du snart er mer i gang av deg selv!![]()
Masse lykke til![]()
Tusen takk =) ser ut som denne luringen lar seg vente på da .... dukker nok opp på til den avtalen klokken 9 imorgenMasse lykke til!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at du snart er mer i gang av deg selv!![]()
Masse lykke til![]()
Tusen takk =) ser ut som denne luringen lar seg vente på da .... dukker nok opp på til den avtalen klokken 9 imorgenMasse lykke til!![]()
så morsomtSå spennende, masse lykke til! Min forrige kom nesten fredag 13, hodet var ute 23.58, men kroppen kom ikke før 00.02..!![]()
er blitt satt i gang nå da , eller jeg har fått en tabelett oppi skjeden som jeg måtte ligge stille med i en time , før jeg tok den sjekket ho modningen da var jeg 3-4cm, hatt en del rier nå som dem så på registreringa også så ikke sikkert jeg får flere tabeletter, at fødselen ha kommet igang selv.. har værtfall kommet endel blod og slim osv.. så bli spennende når de skal sjekke nå klokken 4 =)Lykke til! Krysser fingrene for en rask og fin fødsel siden du har såpass med åpning allerede![]()
Hvordan gikk sjekken kl 4?er blitt satt i gang nå da , eller jeg har fått en tabelett oppi skjeden som jeg måtte ligge stille med i en time , før jeg tok den sjekket ho modningen da var jeg 3-4cm, hatt en del rier nå som dem så på registreringa også så ikke sikkert jeg får flere tabeletter, at fødselen ha kommet igang selv.. har værtfall kommet endel blod og slim osv.. så bli spennende når de skal sjekke nå klokken 4 =)
Oæ så spennende! Jeg trengte bare en tablett og jeg var langt mindre moden enn deg.er blitt satt i gang nå da , eller jeg har fått en tabelett oppi skjeden som jeg måtte ligge stille med i en time , før jeg tok den sjekket ho modningen da var jeg 3-4cm, hatt en del rier nå som dem så på registreringa også så ikke sikkert jeg får flere tabeletter, at fødselen ha kommet igang selv.. har værtfall kommet endel blod og slim osv.. så bli spennende når de skal sjekke nå klokken 4 =)
Jeg og hun sjekka meg klokka 5 da var livmortappen flata ut og jeg var 3-4cm åpent men hun tøyde meg til 4cm..Han ble født igår klokken 18.08 på obs posten for gravide vi rakk ikke hen på føden gikk 1t fra aktiv fødsel (4cm) til han var ute så rier uten pauser og jeg fikk trykke trang på 6cm fra 6cm til han var ute gikk det 10minutter ... Då rask intens fødseel men fikk verdens fineste gevinst dom virkelig var verd det en liten gutt på 3210gram og 51cmOæ så spennende! Jeg trengte bare en tablett og jeg var langt mindre moden enn deg.
Åh såpassJeg og hun sjekka meg klokka 5 da var livmortappen flata ut og jeg var 3-4cm åpent men hun tøyde meg til 4cm..Han ble født igår klokken 18.08 på obs posten for gravide vi rakk ikke hen på føden gikk 1t fra aktiv fødsel (4cm) til han var ute så rier uten pauser og jeg fikk trykke trang på 6cm fra 6cm til han var ute gikk det 10minutter ... Då rask intens fødseel men fikk verdens fineste gevinst dom virkelig var verd det en liten gutt på 3210gram og 51cm<3