Vannet gikk i natt!!

Hun sa at jeg skal ringe føden i ettermiddag dersom riene ikke er startet, så skal jeg bli satt i gang i morgen tidlig!:) kjempe spennende! Fikk beskjed om å gå hjem å hvile masse :)
Hvordan går det med dere da? Noe fremgang?
Rolig foreløpig, prøver å slappe av og lade opp. :-) Blir igangsettelse i morra tidlig her også, hvis ikke noe skjer av seg selv. Oioioi... :D

Hehe... ;-) Overmadrassen tok heldigvis den verste støyten, men jeg burde nok ha sovet oppå en haug av håndklær i denne tida! :p

Jeg sover på 3 sånne sykehus-kladder, slike engangs-saker, ikke de hvite tisselakene, liksom :p Tør ikke ta sjansen!! :p

Rolig foreløpig, prøver å slappe av og lade opp. :) Blir igangsettelse i morra tidlig her også, hvis ikke noe skjer av seg selv. Oioioi... :D
Hvordan er det ned deg? Masse kynnere? Jeg har masse sterke kynnere, de holder på et halvt minutt, og kommer med alt fra 6-15 minutters mellomrom. Veldig slitsomt :P

Hvordan er det ned deg? Masse kynnere? Jeg har masse sterke kynnere, de holder på et halvt minutt, og kommer med alt fra 6-15 minutters mellomrom. Veldig slitsomt :P
Høres ganske likt ut, da! Jeg har også hyppige og sterke (litt smertefulle) kynnere. Håper de går over i rier snart, så vi kommer i gang med dette! :-) Spennende at vi er i samme situasjon!

Høres ganske likt ut, da! Jeg har også hyppige og sterke (litt smertefulle) kynnere. Håper de går over i rier snart, så vi kommer i gang med dette! :) Spennende at vi er i samme situasjon!
Mine er også ganske smertefulle. Må snart i dusjen tror jeg.. Se om det hjelper med vann :) kan ikke se for meg at det blir så mye soving i natt

Mine er også ganske smertefulle. Må snart i dusjen tror jeg.. Se om det hjelper med vann :) kan ikke se for meg at det blir så mye soving i natt
Hvordan går det? Skjedd noe i natt eller går det mot igangsetting om ikke lenge? Blir nok sistnevnte her, har time halv ni og har hatt noen etter hvert kraftige kynnere/rier i natt, men det tar seg liksom ikke opp... synes tida går så sakte!

Masse lykke til i dag:)

Her har det ikke skjedd noe iløpet av natta, sovet forholdsvis godt..men skal jo sies at sykehussenger er ikke akkurat wonderland:D

Håper på mer action i dag:)

Hvordan går det? Skjedd noe i natt eller går det mot igangsetting om ikke lenge? Blir nok sistnevnte her, har time halv ni og har hatt noen etter hvert kraftige kynnere/rier i natt, men det tar seg liksom ikke opp... synes tida går så sakte!
Jeg begynte ned kraftige rier tirsdag rundt kl 19.. Og kl 22 var vi innlagt på føden med 4 cm åpning!:) lille prinsen min kom til verden på en litt brutal måte i går kl 11.08! Helt perfekt!!

Back
Topp