Vannet gikk i natt!!

lillparven

Glad i forumet
...med et stort SPLÆSJ, i senga. Lite tvil om hva som skjedde der, hehe. :p Ble temmelig shaky og banna visst fælt, iflg. mannen (husker ikke det sjøl). Ringte føden og fikk beskjed om å se ting an og komme inn klokka ni nå på morgenen. Så nå skal vi prøve å få oss en ordentlig frokost og så får vi se hva som skjer utover dagen... gulp! Ble ikke veldig mye søvn i natt etter vannet gikk kl. ett... ;) Spent nå! Har hatt av og på med murringer og tak i magen/korsryggen gjennom natta, men tror nok ikke det kan kalles ordentlige rier...

Lykke til :) Når vannet mitt gikk sist fikk jeg beskjed om at jeg kom til å bli satt i gang neste dag kl 08 dersom det ikke startet av seg selv før det ;) Snart har du den lille i armene dine.

Lykke til :) Hvordan går det med senga di? :p

Å så spennende!
Her skal vi også møte kl ni:)

Håper vi begge har en baby i armene iløpet av dagen:D

Masse lykke til❤️

...med et stort SPLÆSJ, i senga. Lite tvil om hva som skjedde der, hehe. :p Ble temmelig shaky og banna visst fælt, iflg. mannen (husker ikke det sjøl). Ringte føden og fikk beskjed om å se ting an og komme inn klokka ni nå på morgenen. Så nå skal vi prøve å få oss en ordentlig frokost og så får vi se hva som skjer utover dagen... gulp! Ble ikke veldig mye søvn i natt etter vannet gikk kl. ett... ;) Spent nå! Har hatt av og på med murringer og tak i magen/korsryggen gjennom natta, men tror nok ikke det kan kalles ordentlige rier...
Hos meg gikk vannet litt i natt! Skjønte ingenting. Hadde akkurat vært på do, var på vei til kjøkkenet for å lage meg mitt mat, og plutselig rant det masse mellom beina mine. Etter en halvtime kom det skikkelige tak i ryggen min, de var med 5 minutters mellomrom i en halv time ca. Ringte føden og hun sa det ikke var noe, skulle bare sove og se det an i løpet av dagen. Har hatt regelmessige kynnere hvert 10 min nå. Syns de er kjempe vonde! Lurer på hvordan rier kjennes ut da. :P har time hos jordmor i dag kl halv 11 da:)
Men kanskje vi begge får våre små skatter iløpet av dagen!

Nå er det helt sikkert baby på deg i løpet av det neste døgnet :) lykke lykke til!

Lykke til!! :D

Så spennende :D

Tusen takk for lykkeønskninger! :-) Spennende, dette... Nå er vi hjemme igjen etter EKG, urinprøve og inspeksjon av bind med fostervann. :p Planen nå er å se an ting i.l.a. dagen og komme tilbake kl. ni i kveld for ny sjekk om ikke noe skjer før. Hvis ingenting har skjedd innen i morra tidlig, blir det igangsettelse da. Håper egentlig murringene/småriene tar seg opp snart, nå når det har starta kan det like gjerne bare kjøre på! :D

Hos meg gikk vannet litt i natt! Skjønte ingenting. Hadde akkurat vært på do, var på vei til kjøkkenet for å lage meg mitt mat, og plutselig rant det masse mellom beina mine. Etter en halvtime kom det skikkelige tak i ryggen min, de var med 5 minutters mellomrom i en halv time ca. Ringte føden og hun sa det ikke var noe, skulle bare sove og se det an i løpet av dagen. Har hatt regelmessige kynnere hvert 10 min nå. Syns de er kjempe vonde! Lurer på hvordan rier kjennes ut da. :P har time hos jordmor i dag kl halv 11 da:)
Men kanskje vi begge får våre små skatter iløpet av dagen!
Oi, spennende for deg også! Hva sa jordmor?

Oi, spennende for deg også! Hva sa jordmor?
Hun sa at jeg skal ringe føden i ettermiddag dersom riene ikke er startet, så skal jeg bli satt i gang i morgen tidlig!:) kjempe spennende! Fikk beskjed om å gå hjem å hvile masse :)
Hvordan går det med dere da? Noe fremgang?

Back
Topp