vannet gått, vente vente..

Mini_suit

Flørter med forumet
05.30 i morges gikk vannet mitt, ringte legevakt og fikk komme inn. Der ble det tatt CTG og alt så helt fint ut. Ble sendt til sykehus med ambulansen til tross for at jeg ikke hadde kjent noen rier, men er 2,5 time til sykehuset da. Så her ligger vi da, har såvidt fått litt rier siste timene, men ellers er det ikke mye som skjer. Om ikke det har tatt seg opp til i morgen, blir jeg satt i gang. Vi er både spente, livredde, utålmodige og gleder oss, er vårt første barn. Har prøvd å sove litt, men fikk meg en halvtime, så våknet jeg av en rie og ikke snakk om at jeg får sove mer :P noen som har født før der vannet gikk først? Tok det lang tid fra vannavgang til baby var ute?

Sniker en tur innom.. :)
Med nr 1. gikk vannet klokka 2140, 2305 ble baby født.
Nr. 2(3) gikk vannet klokka 1900, baby bør født 0344 den natta. (Riene starta klokka 0100)

Nr 3(4) gikk vannet 0500, baby kom klokka 0918.. (Riene begynte klokka 0810 ca)

Masse lykke til med fødsel! Spennende, intens og flott opplevelse å føde barn <3

Her tok det 42 timer fra vannet gikk, og da hadde jeg rier fra 4 timer før vannet gikk pluss maserier et døgn før det. Lykke til!:)

Med første gikk vannet kl 06.15 2.februar 2010... Og var ute kl 04.56 3.februar :) så det tok rundt 23 timer :) og da med drypp i 10 timer :)

Lykke til ! :)

Tok 30 timer fra vannet gikk til ho var ute :)
Fikk maserier 1 time etter vannavgang, men riene startet ordentlig 26 t etter vannavgang. :)

Lykke til :)

Spennende. lykke til :)

Takk alle sammen :) her skjer det lite, så nå har jeg blitt satt i gang, får håpe det gjør susen! Kjenner jeg gruer meg litt, men samtidig vil jeg bli ferdig og få møte jenta vår <3

Takk alle sammen :) her skjer det lite, så nå har jeg blitt satt i gang, får håpe det gjør susen! Kjenner jeg gruer meg litt, men samtidig vil jeg bli ferdig og få møte jenta vår <3

Masse lykke til :) her var han ute 2 timer etter vannet gikk, men det ble tatt fordi jeg var såpass moden. Snart har du henne i armene <3

Idag, mandag 13 juli kl 13.44 kom lille jenta vår til verden, veide 3260 og var 50 cm <3 det ble en lang og hard fødsel, men vi greide det og nå koser vi oss sammen på barsel :) ble jo satt i gang med modningspiller og det var pille nr 3 som gjorde susen og startet meg ordentlig i gang. Stagnerte på 8 cm åpning og fikk drypp, da gikk det ikke lang tid før det var på tide å presse. Ingenting kunne forberedt meg på hva en fødsel egentlig innebar, men har fått verdens beste premie og det er så verdt det <3 ønsker alle dere som ennå venter lykke til :)

Gratulerer med frøkna:)

Gratulerer så mye :)

Back
Topp