vanner har gått

Masse lykke til :)
 
Oi! 34+6 er det greit om du kommer i gang, eller håper du at babyen holder seg disse tre dagene?


Venter ei tulle 4. Juli 2013

Kunne vel egentlig ønske han kom nå, kjedelig å ligge på barsel. Men skjer det ikke noe er det helt greit å bli satt igang ;-)
 
Lykke til Martine! Hadde aldri trodd du skulle snike foran meg etter vi møttes og snakket så mye på mandag. Juksepave ;-) Gleder meg til å se dere igjen :)


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
 
Så spennende! :)
Masse lykke til! :)
Du må holde oss oppdatert!
 
Så spennende :) Masse lykke til :)


❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤
 
Lykke til Martine! Hadde aldri trodd du skulle snike foran meg etter vi møttes og snakket så mye på mandag. Juksepave ;-) Gleder meg til å se dere igjen :)


Venter ei lita frøken 8. Juli :)


hadde ikke jeg trudd heller ;) men hvem vet kanskje det blir nesten likt om det skjer noe hos deg fredag og lillegutt ikke setter i gang på egenhånd :p

Lige måde :) spent på deg jeg nå om følelsen stemmer ;)
 
Masse lykke til :) håper det ikke går for lang tid før ting begynner av seg selv.
 
Fremdeles ingen rier??
Det er helt pyton å gå å vente på riene. Jeg hadde det slik sist. Vannet gikk og så ingenting... Jeg gikk turer i 2-3 dager før jeg ble satt i gang. På den tiden får man litt for god tid til å tenke igjennom fødselen, så jeg ble jo helt vrak!! Håper du slipper å vente.. Skal sende deg masse rie støv!! :) :p




Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
 
Fremdeles ingen rier??
Det er helt pyton å gå å vente på riene. Jeg hadde det slik sist. Vannet gikk og så ingenting... Jeg gikk turer i 2-3 dager før jeg ble satt i gang. På den tiden får man litt for god tid til å tenke igjennom fødselen, så jeg ble jo helt vrak!! Håper du slipper å vente.. Skal sende deg masse rie støv!! :) :p




Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Begynte nettopp å få litt vonde kynnere, se om de bygger seg opp til rier ;) håper og håper. Lærte også nå at rosa fostervann er greit :p

er på kvelden jeg som regel har hatt mest smerter og kynnere. så får se hvordan dette utvikler seg. samboer driver nå pakker ferdig hjemme for meg så han kan ta med baggen om det skjer i natt :) jeg ble jo aldri ferdig med den.
 
Lykke til!
 
Lykke til! Gleder meg til å logge inn i morgen og se statusen din. Ha en riktig innholdsrik natt :) :p


Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
 
Masse lykke til!! :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3
 
Back
Topp