Vanndrivende..

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Jeg var på 6 ukers kontroll for mor her om dagen, og har fremdeles mye vann i kroppen.
Min lege ville ikke gi meg noe for det siden hun ville gi kroppen min litt mer tid på å rydde opp selv, og siden jeg ammer.

Så da er spørsmålet til dere, er det noe jeg kan spise eller drikke som virker vanndrivende og som jeg kan innta når jeg ammer?
Har lyst på å få litt fortgang i det

Jeg vet ikke om noe annet råd enn å drikke godt med vann for det renser ut kroppen. Tror det finnes noe te som skal være vanndrivende også, uten at jeg er sikker på hvilke.

Vann fordriver vann, unngå masse salt i maten da salt binder vann, ellers forhør deg på helsekost etter vanndrivende te som er trygg å bruke for en som ammer.

Kjerringrokkte tror jeg du kan drikke som gravid. Grapefruktjuice skal også være vanndrivende.

jeg drikker kjerringrokk te og brennesle te :) det hjelper som bare det her :)

Spør på helsokosr butikk . Har hørt om en te som selges dær.
Ellers som de andra sier hær. Drikk massa vann. Och lite salt i maten

Takk for god råd.

Salt bruker jeg veldig lite av, og lager det meste av maten fra grunnen så det er ikke et problem.
Har googlet litt selv også.
Frukt og grønnsaker med et høyt vanninnhold skal være bra, spesielt agurk og asparges, begge elsker jeg :)

Vet at folk som går over til lavkarbo går ned mye den første tiden og mye av dette er vann som forlater kroppen :)
Så da må jo den logiske forklaringen være at mat med karbohydrater binder vann!?
Sånn som mel, pasta osv.

Vet at folk som går over til lavkarbo går ned mye den første tiden og mye av dette er vann som forlater kroppen :)
Så da må jo den logiske forklaringen være at mat med karbohydrater binder vann!?
Sånn som mel, pasta osv.
Det var faktisk et veldig godt poeng.
Har gått på lavkarbo før og "kan" det.
Kanskje prøve det en uke eller to :rolleyes:

Back
Topp