Vannblemmer.

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Jeg nevnte i titter innom at frøkna hadde skrapt fingeren sin og løsna deler av neglen i bhg her om dagen.

Nå har det kommet en gedigen vannblemme fra neglen og rundt og til midten av fingerhjertet. Dekker hele første ledd. Den er svær altså!

Hvorfor i alle dager kommer det vannblemme der da??? Huden så jo helt fin ut et par dager etterpå, litt rød bare...

Jeg bare håper det ikke går hull på den jeg...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Huff, hørtes ikke godt ut. Er det vondt?

Kan det ha kommet betennelse da?

Vet ikke hva det er jeg. Masse god bedring til snuppa.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff, hørtes ikke godt ut. Er det vondt?

Kan det ha kommet betennelse da?

Vet ikke hva det er jeg. Masse god bedring til snuppa.


Sent from my iPhone using BV Forum
Tror ikke det er betent. Neglen ser fin ut. Så da jeg oppdaga det i dag så ble jeg overraska egentlig.

Men hun har vært sutrete i dag, og går litt med fingeren rett ut. Men samtidig bruker hun den og.

Så vi får bare følge med.

Tror ikke hun kan ha brent seg heller, det burde vi ha merka.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Tror ikke det er betent. Neglen ser fin ut. Så da jeg oppdaga det i dag så ble jeg overraska egentlig.

Men hun har vært sutrete i dag, og går litt med fingeren rett ut. Men samtidig bruker hun den og.

Så vi får bare følge med.

Tror ikke hun kan ha brent seg heller, det burde vi ha merka.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Hmm så rart da. Får håpe det ikke blir for vondt og at det går over fort.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff høres ikke godt ut, håper det ikke går hull på den og at det snart blir borte.

god bedring til snuppa
 
Uff da:(
Håper den ikke blir vond for henne!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Nå har blemma sprekt i løpet av natta, så får se om vi får på plaster nå da... Huden ser hel ut iallefall...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Håper det gikk bra med vannblemma!
Her hadde minien totta på seg en stor vannblemme på tommelen, som nå er sprukket. Men totte skal han på denne samme fingeren uansett! Håper bare ikke det går betennelse i den. Plaster på tottetommelen er uaktuelt! :)
 
Håper det gikk bra med vannblemma!
Her hadde minien totta på seg en stor vannblemme på tommelen, som nå er sprukket. Men totte skal han på denne samme fingeren uansett! Håper bare ikke det går betennelse i den. Plaster på tottetommelen er uaktuelt! :)
Ja det går bra med fingeren. Men ble skikkelig betent, så ble ei uke på antibiotika :-o
1410281242003.jpg
 
Back
Topp