vannblemmer

karmøy

Gift med forumet
har vore så heldig å fått 2 stk i dag. den eine e under foten[&:] eg og sambo snakker om å ta hull på dei.

så eg lurte på om ein skal ta hull på dei eller ikkje? Koffer/koffer ikkkje?

jeg har hørt nei, kan få bakterier i såret osv. Når det går hull på dem av seg selv så har huden under leget... Uansett syns jeg sår og blemmer er jævlig ekkelt så jeg rører sånt aldri :p  Jeg syns ikke det var mye kult å stelle såret etter KS for å si det sånn, godt man har kjæreste da :p

Jeg har hørt (og gjør det selv) ja [:D] Men du skal IKKE ta rett inn i blemma! Ta en liten nål, og stikk den inn under huden VED SIDEN av blemma, og opp i blemma liksom [:)] Da får du klemt ut vannet gjennom denne "gangen"/hullet, og såret er fortsatt dekket [:)] Funker som søren hos meg ihvertfall, leger seg med en gang uten at du får et sår [:)] Og er ikke vondt selv om det kanskje hørtes slik ut [;)] Fører nåla bare rett under huden [:)]
Skjønte? [8D]

ja skjønnte den. [:D] har tatt den bak på helen. men e usikker på den gedigne under foten.[&:]

ORIGINAL: karmøy

ja skjønnte den. [:D] har tatt den bak på helen. men e usikker på den gedigne under foten.[&:]

Du burde knerte den også, hvis det går hull på den selv så blir det ett stort sår vet du [&:]

Back
Topp