Vannbasert beis?

Amneris

Flørter med forumet
Er det ok å beise et lite skap ute? Beisen er vannbasert.

Samboer må evt gjøre det, men er ikke sikker på om resultatet blir like bra...

Alle jeg har snakket med i malebutikker, og legen sier at om du bare skal male et rom, en vegg, et par kommoder eller liknende så er ikke det noe farlig, så lenge du ikke gjør det over lengre tid, ofte - sånn annen hver dag/jobber med det osv, fordi malingen har blitt så utviklet at det ikke skal være skadelig. Enda tryggere med vannbasert oljemaling. Men du kan jo kjøpe jotun sens eller butinox barnerom - de skal være uten avgasser om du er nervøs. Skal male en del møbler og ny leilighet neste mnd. Da blir det å kjøpe sens eller barnerom-malingen, og interiørmaling, men stå på verandaen og male de. Vet ikke hvordan det blir med beis, men ville bare malt jeg - med god lufting. Ifølge legen er det ikke nok avgasser med kun noen strøk.

Enig i det Tinano91 skriver over her. Så lenge det ikke gjøres hver dag over lengre perioder tror jeg ikke det er noe problem. Men ville luftet godt;)

Malte nettopp gangen og undersøkte mye, det er helt ufarlig :) spesielt siden du skal stå ute, det er godt med luft og så lenge det ikke er noe du skal gjøre ofte og mye under svangerskapet er det ikke problem :)

Back
Topp