Vannavgang

Vereri90

Glad i forumet
Litt før 7.30 i dag gikk vannet mott og jeg ligger nå å venter på å reise til føden. Siden lege og JM ikke har sjekket om hun har festet seg så må jeg ligge her å vente til samboeren kommer hjem:) (komisk nok har jeg JM time om noen timer for sjekk av leie)

Er veldig spent på hva denne dagen vil bringe:)

Litt før 7.30 i dag gikk vannet mott og jeg ligger nå å venter på å reise til føden. Siden lege og JM ikke har sjekket om hun har festet seg så må jeg ligge her å vente til samboeren kommer hjem:) (komisk nok har jeg JM time om noen timer for sjekk av leie)

Oioioi!! Så spennende! Lykke til!

Har du fått beskjed om å legge deg ned? Trodde dette var noe de hadde gått bort ifra?? Hos flergangsfødende så vil jo barnet sjeldent feste seg, men man må jo kjøre til sykehuset selv likevel...

Oi, så spennende! Våknet du av at vannet gikk, eller var du allerede stått opp?

Jeg stod og smurte mat til ungene da jeg måtte nyse i sted. Dessverre så var det nok ikke vannet som gikk da jeg ikke klarte å holde igjen og det kom et splæsj :p Oh the joys of being pregnant.. ;)

Lykke til i dag! Snart er babyen her!

Fikk beskjed om å legge meg ned ja. Dette var pga navlestrengen om hun ikke er festet. Veldig spennende.

Åååååå, so spennande!! Masse lykke til, snart mamma :D <3

Spennende!!! Lykke til

Så spennende:)
Lykke til:)
Hvor langt på vei er du nå?

Oi, så spennende! Våknet du av at vannet gikk, eller var du allerede stått opp?

Jeg stod og smurte mat til ungene da jeg måtte nyse i sted. Dessverre så var det nok ikke vannet som gikk da jeg ikke klarte å holde igjen og det kom et splæsj :p Oh the joys of being pregnant.. ;)

Lykke til i dag! Snart er babyen her!

Jeg våknet av mensen smerter i ryggen og i det jeg kom på badet så bare rant det og det var store mengder :) kunne ikke forveksles med noe annet.

Back
Topp