Vannavgang på termindatoen

Snølilja

Forelsket i forumet
Ja jeg hadde termin 30.05 og helt ut av det blå gikk vannet mens jeg skulle lage lørdagskosemiddagen. Jeg var forberedt på overtid og bare en time før vannavgang sto jeg på rema og pantet flasker :D
Dro på føden hvor de testet om det var vannavgang og det var det definitivt! Fikk reise hjem igjen etterpå.
Har ikke kommet noen rier ennå da...så jeg ligger jo her i spenning, men det er klin umulig å sove :p
Noen som har erfaring med at fødselen startet med vannavgang? Når kom evt riene? :-)

Så morro :hello2 jeg er førstegangs, så null ide, har termin i dag, sto å revurdere shoppingen i stad, hadde vert typisk at vannet gikk på butikken, men stille her :-P

Håper ting tar seg opp for deg iløped av natten, men håper også du får sove litt :smug:

Så morro :hello2 jeg er førstegangs, så null ide, har termin i dag, sto å revurdere shoppingen i stad, hadde vert typisk at vannet gikk på butikken, men stille her :-P

Håper ting tar seg opp for deg iløped av natten, men håper også du får sove litt :smug:

Ja jeg fikk totalt latterkrampe mens det sto på :-) er førstegangs selv så dette er ukjent for meg og :-)
Murrer litt og sånt men regner med rier er litt heftigere :-)
Nå tenker jeg bare på at jeg snart har babyen min her, og den spenningen er ikke så lett å sovne ifra :/ :-)
Håper det skjer noe snart for din del også :-) lykke til :D

Første gang vannet gikk tok det 7t før rier begynte. Andre gang 2t. Men vet om noen der de ikke begynner :/ masse lykke til!

For meg begynte det også med vannavgang, men jeg kom liksom aldri noe lenger enn det :( Derfor ble jeg satt på drypp to dager senere, noe som heller ikke førte noe sted, dermed ble det hastesnitt :) Ikke helt slik jeg hadde sett det for meg, men nå ligger vesla her med store øyne og titter på meg så det spiller ingen rolle :) Masse lykke til!!

Så spennende! Masse lykke til :)
Jeg fikk 2 svake rier første timen etter vannet gikk, så begynte de med 5 minutt mellom.

Lykke til :)

Ohh, spennende :) Det er i hvertfall et godt tegn på at fødsel er rundt hjørnet. Og så bra det gikk mens du sto rett opp og ned. Er litt bekymret for seng, bil, stol og sofa her :p

Gratulerer :)

Takk for lykkeønskninger :-) fikk en velskapt liten sønn i går. Ble styrtfødsel så var litt heftig for oss begge,men nå koser vi oss bare :-)
Gratulerer :)

Gratulerer!

Back
Topp