Vannavgang, men ingen rier

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Her gikk plutselig vannet i 11tiden. Trodde jeg tissa på meg. Men skjønte raskt at det var fostervann. Skikkelig Hollywoodsplæsj da jeg kom på badet. Satte meg på do, og da kom slimproppen også. Fikk hjem samboer og dro til sykehuset for å sjekke. Alt bra med lillemor i magen. Men null rier hos mor, ikke engang kynnere. Skal tilbake på kontroll i morgen klokken 10, med mindre det skjer noe i natt.

Blir igangsatt etter 48 timer om ikke noe skjer, håper på å unngå det da.
Dette er både spennende og skummelt på samme tid. Svimte nesten av på sykehuset pga nerver :'D (pluss at jeg ikke liker så godt å være der :p).

Akkurat det samme skjedde med meg! Vannavgang kl 03.45, men kun mensmurringer som var bittelitt vonde. Inn på føden og lå til obs noen timer. Hjem i 10 tida på formiddagen med beskjed om å komme tilbake neste morgen. I tre tiden kom riene, kl sju kjørte vi inn og 22.37 ble lillegull født <3 lykke lykke til :) du hører til St. Olavs ikke sant? Vi ligger på barsel der :D

Da er det uansett rett før! På Ullevaal setter de i gang fødsel dagen etterpå. 48 timer var jo en stund da. Gå en tur i raskt tempo og oppoverbakke

Skjedde meg også forrige gang! Riene kom ca et døgn etterpå og da gikk det fort:). Jeg tilhørte Ahus og der kan man gå opptil tre døgn, men må inn på daglig sjekk! Lykke til:)

Skjedde med meg også. Vannavgang kl 0700, antibiotika dagen etter, strippet med 2,5 cm åpning kl 0800, igangsatt kl 0830 med 2 tabletter. Hadde regelmessige kynnere fra natta, men ingen rier. De startet ca rundt lunsj og ble vonde kl 1430. Lagt inn på føden kl 1500, aktiv fødsel fra 1730 (ca 4,5 cm) og ungen var ute kl 1910. Det gikk virkelig unna fra jeg var i aktiv fødsel, og det var full riestorm uten pauser.. Godt når det hele var over og alt hadde gått bra

Lykke til, nå er det uansett ikke lenge igjen :)

Godt at du fikk dra hjem igjen, når du liker så dårlige å være på sykehus. Krysser fingrene for rier I løpet av kvelden.

Vel, det er uansett ikke lenge til nå da:) Kjempe masse lykke til:D

Back
Topp