Vannavgang....?kynnere eller rie...?

Mamma til ei lita luring <3

Forelsket i forumet
Da sitt man å vente hos legen etter et døgn med kraftig hoste som både har ført til at æ må bruke bind, som blir vått etter kun 5-10min, dobesøk ihvertfall 2-3ganga hver halvtime... og masse knytting og ondt i magen igjennom natta... spent ka legen sier...begynte med små lekkasje på tirsdag alt og da va d mulig fostervannslekkasje mente dem på føden så sku se d an, og no e d enda mer lekkasje...

Huff, lykke til! Håper det er noe helt uskyldig. Krysser fingrene for deg

Har de ikke tatt deg inn på føden?? Syns det er veldig rart at de ikke har tatt deg inn der for å teste om det er forstervann :s

Får håpe det bare er tynn utflod :)

Har de ikke tatt deg inn på føden?? Syns det er veldig rart at de ikke har tatt deg inn der for å teste om det er forstervann :s

Får håpe det bare er tynn utflod :)
Var på føden på onsdag for d...legen va usikker om d va, men trudde d bare va tynn utflod. Som han så fint avslutta med "æ trur alt ser bra ut"...

Hvordan går det? Lykke til :)

Hjemme igjen... fastlegen ville egentlig sende meg til sjekk på føden, men etter å ha snakka med fødevakt så blei ikke d. Fødevakta mente d ikke va nødvendig med sjekk hos dem, sia d ikke va oppdaga nokka på onsdag så lenge æ ikke hadde rie så gjorde dem ingenting... og hosten må æ bare pent leve med til den går over, kan jo bli interessant sia æ bruke å hoste i ett par uke og gjerne så mye at æ brekk meg og kaste opp...
men fastlegen ville ikke at æ sku forlate byen itilfelle æ sku bli verre og om lille i magen sku endre "oppførsel"...så da blir d endring av plana for første del av ferien...

Så om noen har gode råd for hoste så jatakk :)

Hadde aldri godtatt et sånt svar. TROR det ser bra ut??? Tok de ikke stikkprøve av bind eller det som renner ut på føden? For å sjekke om det var fostervann? Er jo ikke alltid riene begynner av seg selv når vannet går...

Hadde aldri godtatt et sånt svar. TROR det ser bra ut??? Tok de ikke stikkprøve av bind eller det som renner ut på føden? For å sjekke om det var fostervann? Er jo ikke alltid riene begynner av seg selv når vannet går...

Nope, han gjorde ikke d. Reagerte på at dem ikke gjorde d og ho som va fødevakt idag sa at når ikke d va merka d på onsdag så va d nok ikke idag heller. Og hadde ikke energi til å krangle meg til kontroll idag...

Hva?? Sist tok jordmor på føden prøve av meg og det viste seg å være fostervann. Det er jo ikke bra å lekke fostervann :s
Nei, e jo ikke d. Fastlegen ville gjerne ha meg inn på føden, men dem va ikke enig så... får satse på at æ får litt mer energi løpa helga så æ kan krangle med legevakta/føden...

Må være en veldig spesiell fødeavdeling. De sier jo at vi ikke skal gå rundt å være bekymret, uansett. Er ikke bra for babyen det heller.

Begynne å lure på d, ihvertfall legen som undersøkte meg på onsdag og ho som va fødevakt i mårrest... hadde kjempe gode opplevelser av føden her når æ gikk gravid for 3år sia...

Jeg hadde nesten ikke utflod , men den var litt blodig, og luktet søtt, så da jordmor så på bindet jeg hadde da jeg var oppe, så ga hun med engang beskjed til legen, så jeg ble sjekket. Fikk sånn metallrør oppi, også testet de for å se om det kunne være forstervann, veldig rart at de ikke gjorde det på deg når du har hatt såpass mye.. Ville prøvd å ringt opp igjen om det fortsetter.

Jeg hadde nesten ikke utflod , men den var litt blodig, og luktet søtt, så da jordmor så på bindet jeg hadde da jeg var oppe, så ga hun med engang beskjed til legen, så jeg ble sjekket. Fikk sånn metallrør oppi, også testet de for å se om det kunne være forstervann, veldig rart at de ikke gjorde det på deg når du har hatt såpass mye.. Ville prøvd å ringt opp igjen om det fortsetter.

Ja, må nok ta en telefon om d ikke blir bedre...

Back
Topp