Vannaerobic!

Mrs White

Forelsket i forumet
Ja, det har jeg meldt meg på i dag, med start allerede torsdag!

Jeg kan ikke hjelpe at jeg gruer meg litt, men jeg tror dette rett og slett er nødvendig og at det blir bra bare jeg får begynne. Jeg har savnet å trene (latskap mest, er jo så trøtt etter jobb), og så er jeg litt "redd" for å få vondt i ryggen og bekkenløsning pga at jeg ikke trener (det kan forstås komme allikevel, men da vet jeg at jeg har prøvd i alle fall). Jeg har kommet frem til at vannaerobic må være noe av det beste å trene for en pregish dame :-) Og det er vel noe jeg bør kunne klare av å holde på med en stund ut i svangerskapet (jeg har betalt for 15 uker = frem til 15. desember).

Jeg har lest at noen andre her på forumet har tenkt å begynne nå i høst. Har dere vært på noen timer enda? Hvordan var det? Noen tips på badedrakt?

Kunne tenkt meg dette jeg også, hvor i landet er det?

Har badedrakt fra H&M fra sist, funker den :)

Har vært på tredje time vanntrening for gravide i dag. Annerledes trening, men er veldig god trening. Ler mye i løpetav treningen:P Har enda bikini, men er ikke optimalt,

*trinemor* skrev:
Kunne tenkt meg dette jeg også, hvor i landet er det?

Har badedrakt fra H&M fra sist, funker den :)

Hei du, jeg bor på Nesodden så jeg kommer at gå på Sunnaas hver torsdag. Så bra at det funker med vanlig H&M, skal ta en tur å se hvem som enda har litt badetøy fremme :-)

Hvor mye kostet det? Jeg MÅ begynne å trene men det flyter ikke akkurat over med penger her om dagen etter jeg har blitt sykemeldt emoticon

Jeg pleier å gå på det før jeg ble gravid og er super trening. Har ikke kommet i gang nå i høst pga kvalme og oppkast. Så har desveere ingen energi til trening enda. Men håper jeg snart kan begynne.
Lykke til og kos deg masse.

Mozzarella skrev:
Hvor mye kostet det? Jeg MÅ begynne å trene men det flyter ikke akkurat over med penger her om dagen etter jeg har blitt sykemeldt emoticon

Så kjedelig at du har blitt sykemeldt :-( Sliter du med bekkenløsning kanskje?

Det var ikke akkurat kjempebillig, jeg betalte 2.490,- for 15 ganger.

Du får ha god bedring!

Hønepøne+2 skrev:
Har vært på tredje time vanntrening for gravide i dag. Annerledes trening, men er veldig god trening. Ler mye i løpetav treningen:P Har enda bikini, men er ikke optimalt,

Oh det høres jo fantastisk ut, trene og le på en og samme gang! Håper det blir sånn her også :)
Jeg kommer også å begynne med bikini, jeg fant ikke noen badedrakt i dag så blir nok at jeg må sjanse på å kjøpe noen fra en nettbutikk.

Fru+2 skrev:
Jeg pleier å gå på det før jeg ble gravid og er super trening. Har ikke kommet i gang nå i høst pga kvalme og oppkast. Så har desveere ingen energi til trening enda. Men håper jeg snart kan begynne.
Lykke til og kos deg masse.

Så kjedelig å fortsatt være så dårlig.. Håper det snart går over så du kan begynne å trene. Og takk, jeg skal kose meg - føler at jeg må bevege meg så det skal bli bra det her!

Back
Topp