vann

mine 3 barn

Elsker forumet
gir dere barna vann om dagen?
jeg har ikke gitt enda, bare mme og litt grøt..

Markus får mme å litt grøt..
Prøvde me sånn middagsglass idag.. Markus bare gapte! :p Hehe..

ORIGINAL: mine 3 barn

gir dere barna vann om dagen?
jeg har ikke gitt enda, bare mme og litt grøt..

ja hun får litt vann rett før hun legger seg,for hun er kjempe tørst!!!

sikkert pågrunn av fast føden!

Jepp. Vanner Maja flere ganger om dagen, har gjort det lenge. Men det er fordi hun har fått mme hele tiden, litt lite tørsteslukkende i det.. Og nå som hun får grøt, så gir vi det som tørstedrikk under måltidet.

Hei!!

sønnen min ble født 30 juli,det betyr at han er nesten like gammel som babyene deres....også ser jeg at dere har begynt og gi vann,koker dere det først da eller?gir dere lunka vann-+

dumme spm,sikkert,men må bare spørre...

ORIGINAL: snartmamma77

Hei!!

sønnen min ble født 30 juli,det betyr at han er nesten like gammel som babyene deres....også ser jeg at dere har begynt og gi vann,koker dere det først da eller?gir dere lunka vann-+

dumme spm,sikkert,men må bare spørre...

koker vannet i grøt og mme pga noe bakterie greier med melken. men ikke den han drikker av for de putter jo alt i munnen likervel og vannet i norge er så rent likervell.
marcus får vann lit gtøten så har eg alltid med en flaske om vi e ute:) marcus er glad i kaldt vann så d får han...
hs sier det spiller ingen rolle om det er lunket eller kalt vis barnet liker kald kan de få det. men mange som ikke liker det for de e vandt til litt temp på mat og drikke[:)]

jeg gir vann i mellom grøtmåltiden og på slutten merker at hun blir veldig tørst av det, jeg gir med ts og ikke flaske, har prøvd med flaske først, men da vil hun plutselig ikke ha grøt mer å bare vil drikke fra flasken... etter måltiden gir jeg henne flasken hun holder det selv og koser seg...

helsesøstra sa at man bør gi vann ved siden av grøt, for det er ikke som morsmelk som slukker tørsten

Back
Topp