Vann..

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Hvordan ligger dere an? Drikker du bevisst mer vann nå som du er gravid?

Jeg glemmer meg litt fort, så totalt sett har jeg forbedringspotensial ;) Har drukket kokt vann med ingefær og sitron i endel i det siste da..

Har alltid et vannglass stående ved meg (sykemeldt og ligger mye på sofaen[emoji28])

Jeg har sagt til meg selv at jeg alltid skal ha en vannflaske tilgjengelig men glemmer det hele tiden [emoji51]

Jeg drikker 2 liter om dagen, men begynte for noen få dager siden. Etterpåklokskap etter en sinnsyk forstoppelse [emoji85]

Drikker mye vann, men det er fordi jeg er så tørst hele tiden :p

Jeg er så tørst, så det går av seg selv det der.

Alltid fått i meg minst 2 L væske om dagen. Som regel vann, men slår til med juice osv til frokost ;) Alltid varmt sitronvann når jeg står opp.

Prøver å alltid ha vannflaske tilgjengelig, vane jeg starta med for mange år siden.
Drikker mer nå enn vanlig fordi vann er så godt om dagen/er mer tørst.

Når jeg har bodd på steder med mindre godt vann har jeg tilsatt litt saft eller lignende

Drikker dessverre stort sett bare 0,5-1 liter om dagen da jeg ikke har så tørstefølelse. :o

Jeg drikker jevnt hele dagen, jeg er fryktelig tørst og det er bare vann som hjelper. Jeg har aldri drukket vann som tørstedrikk før (det har gått veldig mye pepsi max de siste åra), men nå går det glass på glass.

Veldig dårlig på å drikke nok
Slik har jeg alltid vært. Burde bli flinkere.

Går en god del appelsinjuice om dagen nå. Drakk store mengder vann tidligere, men blir kvalm av det nå.. merkelig greier [emoji12]

Back
Topp